moedeloos ;-(

Hoi dames,

Voelen jullie je ook zo moedeloos! Ik kan om alles wel huilen, heb het de hele ochtend al koud, een extra trui mag ook niet helpen en ik ben super moe.

Komt misschien ook wel omdat mijn man gisteren is opgenomen voor een immuniteits-therapie ivm een allergie tegen wespen steken. Nu mocht hij morgen naar huis maar omdat hij al zoveel bijwerkingen heeft wordt dit ook pas na het weekend. snik snik (tranen blijven nu maar komen) gaat ons middagje 9-maandenbeurs.

Iemand hoeft ook maar wat te zeggen en ik huil.
Die hormonen schieten ook gewoon door mijn hele lichaam.

Liefs Chantie
.

nou, hoor, ik krijg helemaal met je te doen, is ook niet leuk! En heeeeel herkenbaar!!! ik heb het ook koud nu, en dikke trui helpt niet, en ik moet echt overal om janken, kan niet meer nuchter nadenken!!
Dus zijn we samen zielig, ;)
Jammer van je middagje weg, kan je niet met iemand anders gaan??
Neem een lekkere kop thee, of iets wat je lekker vindt er waar je warm van wordt, ik denk aan je!
Liefs,

hoi Chantie en Too-shy

Ik vind ook dat je gewoon naar de beurs moet gaan, kijk of er iemand in je buurt met je mee wil! (vrouwen willen meestal wel) Plaats anders een oproepje op het form misschien woont er iemand in de buurt die je nog niet kent maar net als jij zwanger is en ook niet alleen wil door wat voor omstandigheden dan ook!

Dat je je moedeloos voels is niet zo leuk maar jammer genoeg hoort het bij de zwangerschap (zwanger van de 3de)

Sterkte dames met alles, maar probeer ondanks alles toch een beetje te genieten van jullie zwangerhschap, en dat iedeetje over Thee is heel goed (ga meteen pakken) En als je vandaag toch niks te doen heb, lekker met een goed boek en je thee op de bank hangen!! laat de boel de boel. moet je afentoe doen tijdens je zwangerschap!

Gr. Prisje

Hier ook iemand bij wie de hormonen voor hoge pieken en diepe dalen zorgen, hoor!!! En helaas, het hoort allemaal bij je zwangerschap (mijn vierde).
Als de dalen steeds maar dieper worden en de pieken uitblijven....trek dan wel even aan de bel bij de vk! Een zwangerschap moet toch overwegend een goed gevoel opleveren!
Succes ermee!

Heej dames,

Ook hier herkenbaar haha.
Kep vorige week zelf in het ziekenhuis gelegen met voorweeen met 24 weken. Niet goed dus en heeft een grotere inpakt op mij gehad dan ik dacht.
Moet nu ook rustig aan doen, en das moeilijk voor mij haha. Ga morgen paar uurtjes therapeutisch werken, gewoon even lekker koffie drinken met collega's en clienten heerlijk gewoon.
Maar ook ik barst vaak ik een huilbui uit. Vooral savonds als je lekker samen op de bank zit en dan gaan die gedachtes met mij op de loop.....brrr das niet goed haha. MAargoed ik kan ook wel heel erg genieten van alles.
Gister naar babypark geweest, een mooie box gekocht:D En die staat nu trots al in de woonkamer haha.
Kop op dames we weten waarvoor we het doen!!!!

Liefs Saartje.

heb me de vorige zwangerschap wel naar gevoeld, maar dus ook bijna het hele eerste jaar daarna.....
dit schijnt erg samen te hangen, dus let hiermee op!

Nu zwanger van de derde en voel me super. Wel meteen ijzertabletten gaan slikken toen dat wat laag werd, dat werd de vorige keer afgeraden omdat ik net op de grens zat..... maar of dat nou de truc is?
Ik hoor wel van meer vrouwen dat dat ijzergehalte zoveel kan uitmaken in hoe je je voelt, dus misschien een tip....???
Ik voel me nu behoorlijk fit en happy!

Gr, Sophie 26wkn5dgn

Terug
Bovenaan