moedeloos..

Hai dames,

Even mijn hart luchten,
we waren afgelopen dinsdag voor de laatste controle bij de vk in het ziekenhuis. We hebben de hele zwangerschap in het ziekenhuis onder controle gelopen omdat bij mijn eerste kindje de placenta was losgelaten en ik toen dus een spoedkeizersnede kreeg.
Nu ging de vk overleggen met de gyn. en die wilde niet langer wachten(ben 39wk en 3dg zwanger) en gaan inleiden.
Ik ben woensdagochtend opgenomen en ze zijn begonnen met gel omdat er nog helemaal geen ontsluiting is.
Vandaag al twee keer gel gehad en nog steeds helemaal niets.... word er echt moedeloos van.
Hopenlijk gaat het nu toch snel beginnen,
succes nog allemaal!

Jakkes wat balen... ze zullen wel extra voorzichtig zijn met de gel omdat je een keizersnede hebt gehad.
Ik heb ook een keizersnede gehad en mijn gyn zei dat ze nooit met gel inleiden na een keizersnede omdat het dan te snel kan gaan.

Sterkte met wachten en hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!

Gr. Annemiek (mrt-mama!)

Hai.......

Wij zijn precies gelijk, want ik ben vandaag 39 weken en 4 dagen......

Moedeloos is het juiste woord, ondertussen al 6 keer gel gehad en behalve krampen, buikpijn, misselijk en opblazen als een michelin pop gaat het heel traag.....ziekenhuis in....weer uit....weer in.....etc.

Leef dus met je mee en hoop dat het gaat meevallen voor je.

heej little me,

ik hoop voor je dat je inmiddels bevallen bent, wij zijn op 18 februari om 13.42 uur ouders geworden van een prachtige gezonde dochter, Lily.
Die moedeloosheid was op slag verdwenen.

heel veel succes gewenst.
die gel ken ik wel, en ik kan je helaas ook vertellen dat het tot 7 dagen kan gaan duren voordat het effect heeft op de rijping van je baarmoedermond...

Is het al gelukt???
Doen ze geen ballonkatheter? Heb zelf deze twee keer gehad en dat gaf een heel klein beetje ontsluiting. Daarna hebben ze nog geprobeerd met iets wat ze een lintje of veter noemen (soort mini ob). Helaas wilde mijn lichaam niet meewerken, hoop voor jou dat het al gelukt is of bovenstaande opties bespreekbaar gemaakt kunnen worden.

Succes!

Terug
Bovenaan