moedeloos

Hey dames,

Ik zit er een beetje doorheen.... dus even lekker hier schrijven.

Noa is overdag een super dochter, speelt, lacht, eet en slaapt goed overdag.
totdat ze om 19 uur naar bed gaat.

sinds een week ( voordat de klok werd verzet) is het drama, ze gilt hysterisch. heb alles gecontroleerd en honger is het ook niet.
in het begin duurde het echt 4 uur lang heb het nu terug kunnen brengen naar 1 tot 2 uurtjes.
Ik haal haar niet uit bed, troost haar met een aai over de bol, verhaaltje, kom regelmatig weer even binnen. Als ze echt over de rooie is haal ik haar er wel even uit,blijf in de kamer in het donker totdat ze weer rustig is. maar ja daarna begint het gewoon weer.

gelukkig slaapt onze andere dochter er door heen!
en morgen bij het opstaan begint ze weer vrolijk te lachen......

zo moest het even kwijt, iemand nog tips...

Kan verlatings-angst zijn....hoor het nl van vriendinnen om mij heen...
Ook beginnen ze nu echt te dromen en wordt in hun slaap de hele dag verwerkt...

Weet eigenlijk geen tips, volgens mij doe je het juist heel goed...

Maar snap dat je erdoorheen zit....probeer als ze 's middags slaapt ook even bij te tanken, misschien wil iemand dan op jullie andere dochter passen (als die niet meer slaapt)

Succes ermee....keep up the spirit, deze fase gaat ook weer over...

Kusss

och jeetje veel sterkte

mara had met de tandjes 2 weken lang meerdere nachtvoedingen weer nodig, dat was ook zo slopend.

soms wil ze echt niet slapen en krijst ze urenlang maar nu zet ik haar in het loopstoeltje, kan ze zich goed moe maken en komt ze bij me als ze kan slapen anders blijft ze toch doorgaan. De volgende dag gaat ze gewoon weer normaal naar bed, heel gek

groetjes Sabine

hoi hoi,

ja hier ook even gehad, jurjen werd zomaar s nachts wakker terwijl hij al sinds dat hij een week of 6 was doorslaapt.
nu (ik moet t afkloppen) slaapt hij weer door, denk ook verlatingsangst . het is wel super vermoeiend.

sterkte ermee het gaat weer over!!!

groetjes maaike

Oh herkenbaar, hier is het ook de afgelopen nachten weer bingo! Niet meer in het eigen bedje slapen maar gaan staan zodra we de kamer verlaten en dan gillen. vreselijk vermoeiend, vooral omdat ze 's ochtends wel tot 10 uur ligt terwijl de hele familie er vroeg uit moet en ik dus ook. Mag niet klagen want ze laten me soms wel iets langer liggen, maar meestal lukt dat niet. Tja, het gaat wel weer over, maar toch is het fijn als we deze fase weer voorbij zijn.

groetjes, Moon

Ook voor mij erg herkenbaar!!!
Iris heeft eigenlijk al vanaf het begin af aan moeite met (door)slapen en nu heeft ze ook moeite om alleen in slaap te vallen. Ik geef ook de verlatingsangst de schuld...
Het is wat, maar ach, gewoon volhouden, vooral genieten van de geweldige momenten overdag, het komt vast goed...
Het is bij ons ook erg wisselvallig, maar aangezien we nu bijna 10 mnd lang misschien maar 4 weken in totaal echt lekker hebben kunnen slapen, moet ik zeggen dat ook dat wel weer een ritme wordt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het toch ook wel fijn is om te lezen dat wij niet de enige zijn...

Terug
Bovenaan