moeder en schoonmoeder kunnen niet overweg

Ik heb donderdag een pretecho!!
Maar wat word daar moeilijk over gedaan zeg :(
Mijn moeder en schoonmoeder kunnen namelijk niet goed overweg met elkaar
En nu had ik aan mijn moeder gevraagd of ze met haar eigen auto wil gaan naar de pretecho maar die voelde zich gelijk gepasseerd
Nu kan ik dat wel begrijpen maar ik maak me anders heel de tijd druk en dat is ook weer niet goed voor onze kleine
Ik ben benieuwd hoe het dalijk zal gaan als ik bevallen ben !!

Liefs, Vi

lastige situatie's zijn dat! hoe komt het dat ze niet goed met elkaar overweg kunnen?

tja ik zou zeggen, je moet doen waar jij je goed bij voelt. In hun ogen doe je het nooit goed, je stoot er namelijk altijd 1 van de 2 tegen het hoofd. En ik weet het, het klinkt makkelijker dan het is... ;)

Succes!

Eigenlijk klikt het gewoon vanaf begin af aan al niet en ze hebben ook al een paar keer ruzie gehad om de domste dingen dat is daarna dan wel weer uitgepraat maar dan begint het gewoon weer overnieuw
Ze denken ook allebei het het beste te weten en dat is zoo irritant
maarja wat doe je eraan!

Daar doe je helemaal niks aan. Wat Lovertjuh ook zegt. Doe lekker wat je zelf wil! Het is jullie kind en je kan het niet iedereen naar de zin maken. Het is al leuk dat ze alletwee mee mogen naar die echo toch. Je had ze ook niet mee kunnen nemen. Als je er dan voor kiest om de een (wie dan ook) met de auto te laten gaan is het toch prima. Dat geeft jou rust!! Dat is belangrijk. Anders gaan ze alletwee maar niet mee :). Heel veel succes donderdag en denk om jezelf! En ja makkelijker gezegd dan gedaan!

Is en wordt dit het eerste kleinkind?
Voor jouw wel heel lastig. Ik ga er voor het gemak van uit dat je moeder het dichtste bij staat dus ik zou het daar nog eens neerleggen...
Zijn er nog broers of zussen? Misschien kunnen zij steunen hierbij.
Wat bij ons helpt ik dat ik mijn ouders aanpak bij irritaties en mijn vriend die van hem. Maakt het allemaal iets makkelijker.

succ

Voor mijn moeder is het het tweede kleinkind en voor mijn schoonmoeder het eerste.
We hebben tegen ze gezegt dat ze normaal moeten doen met de echo want dit is iets van ons en dat mogen ze niet verzieken dus hopelijk doen ze dat ik ben wel heel zenuwachtig voor vanavond dat is niet echt fijn.

liefs Vi

Pretecho was super mooi !!!!

Mijn moeder kon het niet vinden dus die was er uit eindelijk niet bij.
Heb ik me helemaal druk gemaakt om niets maar dat zal je altijd zien.

Liefs Vi

Terug
Bovenaan