moeder in ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ben een beetje afwezig de laatste tijd omdat mijn moeder al 2 weken in het ziekenhuis ligt na een hartinfarct en hartfalen klasse 4 (ze is pas 53).

Ik zou zo graag willen dat ik haar nog een kleinkind kon geven voor ze gaat overlijden maar nu gaat me dat denk ik niet meer lukken. Moet er wel vaak aan denken, mijn zus heeft een dochtertje van juli en die wordt in januari gedoopt, dat moet ze missen want dan ligt ze waarschijnlijk nog in het ziekenhuis.

Gelukkig kan ik het hier een beetje van me af schuiven maar ik zou zo graag willen zeggen met kerst, mam er komt een kleintje aan. Afwachten maar weer want met die wisselende cyclussen van me kan het net zo goed nog jaren dokteren worden.

x Jolijn

Jolijn,
wat een verhaal.
Ik kan me voorstellen dat je je moeder positief nieuws wilt brengen.
Hartfalen op die leeftijd is vroeg! Wel fijn dat ze in het ziekenhuis goed in de gaten gehouden kan worden. Een fijne kerst wordt het dan niet, mocht ze nog in het ziekenhuis liggen. Maar kunnen de dokters niet kijken of ze met wat hulpmiddelen bij de doop van je nichtje kan komen?
Misschien kun je wel een film maken van de doopdienst en die dan later afspelen bij je moeder.
Sterkte ermee!
liefs,

Lieve Jolijn,

Wat een verhaal! Pfff.....wat heftig! Hoe is het vooruitzicht voor je moeder? Ik begrijp je gevoel....om je moeder nog mooi nieuws te kunnen vertellen met kerst, zeker nu zou dat heel mooi zijn!! Nu zou je willen dat je alles kan plannen....

Sterkte lieverd!! Liefs Lynn.

Oh dat zijn harde berichten!

Je moet er toch niet aan denken je ouders al op zo'n vroege leeftijd te moeten missen??!!! En dan wil je ze eigenlijk nog vertellen dat je zwanger zou zijn.... Miss kun je haar wel vertellen dat jullie ermee bezig zijn, dat je het alleen aan haar verteld zodat je dat nog wel met haar kunt delen?
En dan kun je meteen vertellen dat je je dat nog zo graag met haar had willen delen, een kleinkind van jou.
Oh meisje toch...wat moeilijk!!
Ik hoop dat je de kracht vindt om hier doorheen te komen!
Heel veel sterkte!

Heftig zeg! Ben zelf mijn moeder plotseling verloren door een hartaanval (44jaar) en begrijp hoe moeilijk het voor je is deze periode.........wat zal het super zijn als je nog mooi nieuws met haar kan delen.

Succes meid deze ronde en vooral sterkte!

Ow jeetje meid, wat verschrikkelijk zeg, pff kan me je gevoel zo goed voorstellen... pff ik wens je sterkte en het idee van cu2heleen vind ik erg mooi..

Xx Wendy

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden!
We hopen er maar het beste op. Volgende week hebben we gesprek met de artsen over wat er nog gedaan kan worden maar ik ben er bang voor want de laatste 2 bezoekjes waren de lippen al blauw dus het gaat echt niet goed.

Ik hoop dat ik vlug zwanger ben zodat ik het nog kan vertellen maar ik hoop ook dat het bij jullie allemaal snel lukt!

xx

Terug
Bovenaan