moeder overleden..........................

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

wilde jullie even laten weten, dat afgelopen dinsdag mijn moeder is overleden.
ze heeft zelf een einde aan haar leven gemaakt door een overdosis pillen te nemen, ze had wel heel veel pijn en dat heeft haar uit eindelijk partte gespeeld denken wij, maar goed, de waarom vraag blijft knagen en het is heel moeilijk om het zo een plekje te geven.

ik zal hier nu niet veel zijn, maar voor alle jarigen die nu komen gaan alvast gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag en voor de jarige die al zijn geweest, maar waar ik nog niet op heb kunnen reageren, alsnog gefeliciteerd!

groetjes susanne

Heel heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Veel meer woorden schieten te kort...

Jacoline.

Suzanne!

Heel veel sterkte toegewenst in deze hele moeilijk periode!

jeetje wat kun je hier op zeggen??????
alle sterkte en kracht gewenst deze moeilijk dagen en daarna zeker de moeilijke tijd die komen zal!!!
als je iets kwijt wilt,dan spreek ik denk ik namens alle dames hier,maar schrijf het van je af hier als je witl!!!!we zullen er voor je zijn!!!

ik denk in ieder geval aan je!!!

liefs nienke...mv aaron(24-11)

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Liefs vlindertjes.

Hoi Susanne,

Wat lijkt me dat echt heel erg moeilijk voor je, Susanne. Hoe moet je dit verlies een plekje geven? Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
In elk geval gecondoleerd en heel veel sterkte met de verwerking en wat er allemaal bij komt kijken.

Liefs Ida

Jeetje Susanne, wat een vreselijk nieuws!
Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Sil

Lieve Susanne,

Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen behalve dat ik je heel veel sterkte wens de komende tijd en gecondoleert met het verlies van je moeder.
Liefs Femke

Terug
Bovenaan