Moeder van 3 gezocht, ervaringen.

Hey,

Wij zijn gezegend met 2 gezonde jongens van bijna 3 en 5. Nu zitten wij te fantaseren over hoe het zou zijn met nog een kleintje erbij (mocht dit ons gegund zijn uiteraard).

Ik ben vooral heel benieuwd naar de ervaringen. Hoe is het om 3 kinderen te hebben? Wat zijn de positieve kanten? En ook de negatieve kanten zouden wij willen weten.

Wij zouden vanaf zomer 2023 willen proberen denken wij, zodat de jongste op de basisschool zit wanneer eventueel een derde wordt geboren.

Liefs een mama
 
Wij hebben 3 kids, 2 jongens en een meisje. Het is hartstikke leuk, ik vond de overgang van 1 naar 2 persoonlijk veel pittiger dan van 2 naar 3. Ze kunnen het ook redelijk goed met elkaar vinden haha, los van de broer/zus ruzies. Qua negatieve kanten.... tja geen idee eigenlijk. Mijn eerste 2 kinderen zitten qua leeftijd vrij dicht bij elkaar, dat kan wel eens lastig zijn maar staat los van onze 3e. Het huis is vaak een rommeltje, dat heb ik bij onze 3e wat meer kunnen loslaten? het is niet altijd rozengeur en maneschijn maar dat is het nergens, ongeacht het aantal kinderen.
 
Terug
Bovenaan