Moeder voor Moeders test te licht...

De dame van Moeders voor Moeders is net geweest, (ik ben nu 5 weken en 3 dagen) maar de test is heel erg licht.
Ik heb vorige week de testjes van de Kruidvat gedaan en die waren beiden positief, maar als ik die nu doe is er maar een heel licht streepje (veel lichter dan vorige week) te zien.
Waarschijnlijk ben ik dus niet meer zwanger :(
Wel raar omdat ik nog helemaal geen bloeding ofzo heb gehad...

Ooohhh, ik snap je onzekerheid! Gelijk je ha of het zkh bellen en vragen om een bloedtest, dan heb je gelijk wat meer zekerheid...
Vandaag is MvM ook bij mij langs geweest en er stond een dikke streep en ik ben pas 4 weken en 5 dagen....
Ik ga echt ontzettend voor je duimen dat het allemaal nog goed komt, maar vaak is het geen goed teken... :´(

Heel veel sterkte de komende tijd....

Liefs

Wat balen zeg.
Die bloeding e.d. kan pas dagen later komen, duurt het te lang moet je toch ff bij verloskundige langs gaan. Misschien sowieso wel een goed idee om ff een (inwendige) echo te laten maken zodat je precies weet wat er aan de hand is.
Sterkte ermee.

Heb net gebeld. Ze zeggen dat ik maandag weer moet testen, en dan weer contact opnemen.
Geduld dus, maar ik reken er niet meer zo op...

Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik mijn reactie kon zien... Heb geen idee wat er nu weer aan de hand is met dit forum....

Ik hoop dat je inmiddels de reacties alweer kunt lezen!

Terug
Bovenaan