moeder voor moeders

hallo weet iemand hoe dat in z`n werk gaat ik wil mijn zwangerschap namelijk geheim houden tot 12 weken maar kan dat als je urine geeft en hoe gaat dat dan

ja je krijgt flessen voor een heleweek met een soort maatkan en in die maat kan moet je plassen en dat in de flessen gieten en dan wordt het volgens mij op donderdag opgehaald, je kan het na lezen op http://www.moedersvoormoeders.nl

de ophaal dag verschilt van de plek waar je woont
als je het geheim wilt houden kun je het volgens mij ook zelf ergens heen brengen zodat andere de boel niet voor je deur zien staan
ff bellen of mailen naar moeders voor moeders en je krijgt alle info

groetjes moekje

Soms willen ze het niet eens ophalen omdat je niet in de "route" woont en moet je dus zelf na een punt brengen. Ook vragen ze enkele vragen.. dus heb je eens bloedgekregen of onveilige seks hebt gehad (duh) dan mag je dus ook al niet mee doen..

Tja wat je op je werk moet doen? Neem aan dat je daar dan gewoon plast op toilet en maar wegspoelt. Ik zou iig nooit op mijn werk hebben gedaan.. (moet ook 1,5 uur in bus zitten). Maar ik mocht niet mee doen.

je hoeft in principe niet op je werk tedoen, je bent niet verplicht om alle flessen tevullen elk beetje helpt een ander, dat is tegen mij gezegt, das het zelfde als je een dagje weg gaat, alleen als je op vakantie gaat in die periode dat je mee doet kan je die tijd niet mee doen, maar das logisch.

ik zal gewoon bellen en vragen stellen dan weet je meer.

groetjes mama van sharon

Ik zou gewoon sowieso meedoen. Het is voor een goed doel, en ook al kun je niet de hele dag je urine opvangen ... alle beetjes helpen! Je kunt de flessen inderdaad "anoniem" wegbrengen (bij ons kan je ze dan in een soort container zetten). Of je laat de flessen thuis ophalen. Ik heb een speciale afspraak, dat ik ze niet bij de voordeur zet maar op een andere plek. Anders valt het alsnog op ... en dat werkt prima! Die chauffeur rijdt dus een klein stukje om, om de flessen vanuit de achtertuin op te pikken. Je kunt maar urine geven tot aan de 16de week, dus ik zou niet te lang wachten.

Terug
Bovenaan