Moeder wat is het heet....

A

Anoniem

Guest
Gewoon even een klaagverhaaltje op dit belachelijke tijdstip...

Heb zo'n last van de warmte 's nachts, hebben jullie nog een goede tip om zonder zweetaanvallen en urenlang draaien  de nacht door te komen. Hetzelfde geldt voor muggen, welke muggenmelk mag je nu nog gebruiken. Ik word echt gek van die beesten, die hadden van mij niet uitgevonden hoeven te worden hoor.

Misschien moet ik morgen maar eens op zoek naar een ventilator...

Groetjes Jettepetje

Je kunt ook onder een klamboe slapen. Als je zorgt dat hij goed is afgesloten kun je er zonder deken in je blootje onder liggen zonder dat er een mug bij je kan komen  
Bij de Xenos hebben ze er vast wel en anders bij de Leen Bakker of andere woonwinkel.

Succes!

Een ventilator is inderdaad wel lekker.
En aangezien ik ook 2 slapeloze nachten heb gehad in verband met de muggen heb ik gister een muggenstekker gekocht. Kost zo'n 2 euro bij de kruidvat. Deze stekker zend hoge geluidsgolven uit, wat muggen niet prettig vinden.
De stekker maakt wel een licht brommend geluid, maar alles beter dan dat irritante gezoem toch? Ik heb tenminste afgelopen nacht weer heerlijk geslapen

Groetjes Rinske

Ook ik heb het  veel sneller warm dan normaal en in bed kan ik mijn draai ook echt niet vinden. Weer links, kussen mee weer opnieuw installeren. Pfffff nee dan maar weer naar rechts, weer dat kussen mee en opnieuw installeren. Slaap ik net, moet ik weer plassen !
Wij hebben een klamboe om het bed heen hangen, echt een uitkomst. Als muggen mij ook nog eens uit mijn slaap gaan houden wordt ik echt een wrak.

Groetjes

Ja verschrikkelijk dat slapen met deze (toch wel meevallende warmte). Wordt helemaal doorweekt wakker midden in de nacht. Heb tegenwoordig een hydrofiele luier naast me om even af te drogen. Slaapt toch lekkerder. Verder ook een glas water om weer bij te tanken. Je zou zeggen dat ik minder moet plassen, maar helaas. Zeker 2 keer per nacht. Lig je net weer met je vier kussens goed, komt er een mug rond je oren zoemen. Ik wordt niet echt vaak gebeten moet ik zeggen,m aar ze zijn heel vervelend. Mijn man moet er steeds uit om ze te doden. Onze hele muur zit onder de vieze vlekken nu. Bah.

Eén voordeel, we hebben een perfecte zomer om zwanger te zijn. Het had ook de hele zomer 30 graden kunnen zijn!

Groetjes Empe

Ik heb ook zo een stekker, maar ik durfde hem niet te gebruiken omdat ik bang was dat die hoge tonen misschien op de een of andere manier de baby zouden "storen". Wellicht is dat onzin, ik heb het ook niet nagezocht.

Ik heb goed de gebruiksaanwijzing van de stekker gelezen van te voren en er stond niks over zwangerschap in. Ik neem aan als het echt niet kan dat ze dat er wel in zetten. En zelf heb ik ook geen last van de geluidsgolven dus waarom het kindje dan wel?

Hoi, muggenstift of creme mag je gewoon gebruiken, dit kan geen kwaad. Ik smeer mijn benen en armen goed in voor ik ga slapen. Dan weet ik zeker dat ik niet geprikt wordt.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan