moeder willen worden en deeltijd naar school gaan?

A

Anoniem

Guest
Dag dames, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Pas geleden ben ik zwanger geweest maar het eindigde helaas in een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Nu alles weer hersteld is, mag ik weer zwanger worden. Dit wil ik natuurlijk dolgraag. Maar nu ga ik ook naast mijn baantje een deeltijd studie doen aan de hogeschool in Eindhoven. Weten jullie of er iets bestaat van een soort subisdie als je als moeder zijnde weer naar school gaat en een paar uurtjes ernaast wilt werken? Ik hoor het graag.

half werken en half naar school??? ik weet niet of daar subsisies voor zijn. Geloof niet dat het uitmaakt of je zwanger bent of al een kind heb ofzo.

Maar eigelijk durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. miss ff googelen en kijken op de sites van diverse overheidsinstellingen. Of anders het uwv ofzo.

succes met zoeken.

xx Bambi

Heb nog nooit gehoord van zulke subsidies. Wel van subsidie die je kan krijgen als je minder dan zoveel jaar geleerd hebt, maar daar moet je voor bij de IB-groep zijn (en een max. bedrag per jaar voor verdienen). Maar kan me niet voorstellen dat je meer krijgt als je een kind hebt of er nog bij gaat werken.

Terug
Bovenaan