moederdag kado al binnen

A

Anoniem

Guest
Want ons meisje zegt sinds een paar dagen 'mama'! Jeuj!!!!!!!!!
Ben de gelukkigste mama op aarde met zo'n lieve knappe meid.
Ook geeft ze sinds kort 'kusjes'. Maar eigenlijk alleen nog aan papa.
Met haar mondje wijd open hihi... zoooooo lief. Nou dat kusje krijg ik misschien zondag wel dan!

Liefs Kirsten mama van Tyche

òòòòòòwwww geweldig hè!!!!! Zo lief als ze dat doen. Wat goed dat ze al "mama" zegt!!! Tygo doet dat nog niet, die kletst alleen maar in een onduidelijke taal tegen zijn speelgoed en soms tegen ons.

Kusjes geven gebeurt hier ook!!! Mond wagenwijd open, tong komt half naar buiten zetten en hupsakee... je hebt zo een lik over je snoet te pakken...
Krijg mamma kusje??? SLIK

Groetjes happyM.

Oohh wat leuk...ik kan me geen mooier kado voorstellen.Wat vertederend..smelt.Ik kijk uit naar de dag dat ons Tess ook Mama zal gaan zeggen.En ook hier krijgen we van die lekkere natte zoenen..Leuk voor je hoor meid!

Groetjes Kitty en Tess.

Oh wat leuk. Is ook goed voor je ego hè. Hihi. Dean zegt alleen maar "dada" en alles wat daar een beetje op lijkt. Als ik telkens "mama" tegen 'm zegt gaat hij lachen. Alsof hij het met opzet nog niet zegt. Hahaha. Zwaaien of kusjes geven doet hij nog niet. Als je vraagt om een handje dan steekt hij z'n hand uit. Hij is dus wel beleefd...

Liefs,
Nelly.

Oh wat leuk, dat wil ik ook. Mijn man zei deze week dat Tess mama zei maar het klopt meer als nanana. Maar wie weet misschien op moederdag?

Wat zul je trots zijn.

Groetjes sandra

Wat lieffffffffffff

En heerlijk he die kleffe kusjes haha

Liefs Ilse mv Danique

Owwww smelt!!
Wat vreselijk heerlijk moet dat zijn!
Ik kan niet wachten!!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan