moederdag kado

A

Anoniem

Guest
Natuurlijk hopen we zondag allemaal verwend te worden door onze ukkies maar we hebben zelf ook nog een (schoon)moeder. En zoals elk jaar weet ik weer niet wat ik moet kopen.
Nu heb ik wel een heel leuk idee gezien bij de primera. Namelijk krasloten in een leuke geschenkverpakking. Misschien dat ik dat koop voor mijn mama met wat tijdschriften/chocola en /of een luchtje.
Maar de krasloten vond ik erg leuk. Misschien hebben jullie er iets aan.
En zijn er misschien nog meer mensen met tips zodat ik toch iets orgineler kan zijn als weer de bos bloemen /.luchtje/wat lekkers te snoepen?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ps: Ik ga wel om te klieren een moederdag kleurplaat kleuren voor mijn moeder. En een gedichtje namelijk:

Mijn moeder is van mij
ze maakt me altijd blij
ik vind haar zo lief
ik ben haar kleine hartedief

Hihi ja ze heeft het ook altijd zo staan op moederdag, dan moet ik haar plagen!

Hey,

Ik ben van Dean al een cadeautje meegekregen van het kdv, maar mag het natuurlijk zondag pas openmaken. Hij kwam een aantal dagen geleden wel thuis met roze verf aan z'n voetje. rarara.

Ik heb alleen een schoonmoeder. Dean is nog een beetje klein om iets te laten maken. Moet dus nog even denken wat ik ga doen...

Groetjes,
Nelly.

Jaha wat zou het zijn hihi. Je weet het lekker zondag pas!! Nananana...

Maar Dean is misschien wel klein maar ik heb Tyche voor de verjaardag van oma een keurplaat laten kleuren. Staan wel maar 2 streepjes op maar ja.. Oma was er wel blij mee.

Fijne moederdag alvast

Ik heb ook een ingepakt geknutselt kadootje meegekregen van het KVD wat Kay heeft gemaakt.. Ben zó nieuwsgierig!! Voelt nog dik aan ook hahahaha..

Nog even wachten maar.. hihi..

Esmé mv Kay

Mijn moeder wil nooit wat met moederdag maar ze kokkerelt wel graag en nu hadden ze bij de Hema van die kleine flesjes verschillende olijfolie (6 stuks) en die heb ik gekocht.
Bosje bloemen erbij en mams is er echt blij mee,als we maar komen......  

Lieve mama
Ik vind het toch zo fijn,
Dat jij mijn mama wil zijn.
bla bla bla

Dat gedichtje vertelde ik iedere keer op moederdag toen ik nog klein was. Maar nu?? Ben benieuwd of ik verwend wordt??? Vorig jaar was ik mama in spe en toen kreeg ik een heel lekker luchtje. Mijn moeder krijgt een horloge van het hele gezin broer, zus en ik. En van Thomas krijgt ze een lekker schaaltje bonbons. Ook mijn schoonmoeder krijgt een schaaltje maar voor de rest?? Ik weet niet wat ik haar moet geven ze houdt nergens van. Van die bonbons zal ze wel zeggen dat ze er dik van wordt. Ze heeft nooit wat nodig dus ik denk dat ik maar een bos bloemen geef. schoonmoeders afentoe (ze is wel lief hoor)

Ik vind het ook zo moeilijk om iets leuks te bedenken voor mamadag, voor mijn mama dan natuurlijk.
Grote  kado's vind ik onzin ( al folders met strijkijzers, ladyshaves etc... genoeg in de bus gevonden) straks even naar een tuincentrum rijden misschien vind ik daar iets leuks.
Roos heeft al een kado van de psz en een van school met duidelijke aankondiging onder haar bed verstopt, en van het kdv van Linde kreeg ik gisteren ook een mooi pakje mee.
Ben wel erg benieuwd, dit vind ik ook echt moederdag lekker knutselfrutsels van de meiden + een lekker ontbijtje.
Nou bij deze wens ik alle mama's vast een gezellige mamadag toe.

Groetjes Danielle.

Spannend hè mama's!!!

Hier hebben de dames vandaag ook op school iets gemaakt, maar ze houden heel goed hun mond, ga er ook niet naar vragen, want ik zou het zielig vinden als ze zich verspreken!

Voor de rest krijg ik niks hoor, m'n man vind het commerciële onzin

Voor m'n moeder en schoonmoeder was het dit jaar makkelijk, m'n moeder moest nieuwe tuinstoelen, dus dat geven we samen met m'n broers en zusje. M'n schoonmoeder had nog een citer tegoed, die zou ik haar vorig jaar al geven, maar ging toen mis op marktplaats. (die vent had hem ineens toch maar aan een ander verkocht ) Heb er nu wel 1 via mp gekocht. Was wel wat duurder dan we normaal geven, maar is dus ook nog voor vorig jaar en ze is maandag ook nog jarig, dus 3 vliegen in 1 klap!

En ik laat de dames nog wel een mooie tekening voor de oma's maken natuurlijk.

Terug
Bovenaan