A
Anoniem
Guest
Natuurlijk hopen we zondag allemaal verwend te worden door onze ukkies maar we hebben zelf ook nog een (schoon)moeder. En zoals elk jaar weet ik weer niet wat ik moet kopen.
Nu heb ik wel een heel leuk idee gezien bij de primera. Namelijk krasloten in een leuke geschenkverpakking. Misschien dat ik dat koop voor mijn mama met wat tijdschriften/chocola en /of een luchtje.
Maar de krasloten vond ik erg leuk. Misschien hebben jullie er iets aan.
En zijn er misschien nog meer mensen met tips zodat ik toch iets orgineler kan zijn als weer de bos bloemen /.luchtje/wat lekkers te snoepen?
Groetjes Kirsten mama van Tyche
Ps: Ik ga wel om te klieren een moederdag kleurplaat kleuren voor mijn moeder. En een gedichtje namelijk:
Mijn moeder is van mij
ze maakt me altijd blij
ik vind haar zo lief
ik ben haar kleine hartedief
Hihi ja ze heeft het ook altijd zo staan op moederdag, dan moet ik haar plagen!
Nu heb ik wel een heel leuk idee gezien bij de primera. Namelijk krasloten in een leuke geschenkverpakking. Misschien dat ik dat koop voor mijn mama met wat tijdschriften/chocola en /of een luchtje.
Maar de krasloten vond ik erg leuk. Misschien hebben jullie er iets aan.
En zijn er misschien nog meer mensen met tips zodat ik toch iets orgineler kan zijn als weer de bos bloemen /.luchtje/wat lekkers te snoepen?
Groetjes Kirsten mama van Tyche
Ps: Ik ga wel om te klieren een moederdag kleurplaat kleuren voor mijn moeder. En een gedichtje namelijk:
Mijn moeder is van mij
ze maakt me altijd blij
ik vind haar zo lief
ik ben haar kleine hartedief
Hihi ja ze heeft het ook altijd zo staan op moederdag, dan moet ik haar plagen!