Moederdag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat een beladen dag als je zelf graag moeder wilt zijn! Daarom wens ik jullie allemaal toch een fijne dag. En dat degenen die nu proberen zwanger te raken volgend jaar echt als mama's moederdag mogen vieren! Ook degenen die nu (net als ikzelf) al mama zijn!

Groetjes, Kat

Lieve Kat,

ik wens jou ook een fijne moederdag toe, het is een beetje dubbel gevoel en zwanger en een jumpende peuter op mijn bed vanochtend leuk hoor. Voor de andere meiden ik weet zeker dat jullie volgend jaar ook moederdag kunnen vieren kga heel hard voor jullie duimen en strooi mijn hormonen jullie kant op.

Dikke kus van Leonie

O ja gisteren ging naar de AH en daar kregen alle moeders een roos ik voelde me speciaal, maar mijn vriendin waarbij het zwanger worden niet lukt was ook bij mij, voelde me ongeloofelijk niet op me gemak vond het zo vervelend voor haar, ze zei ook die mensen moesten eens weten hoeveel moeite ik er voor doe om ook moeder te worden.

Niet zo leuk dus.
Heeft iemand van jullie ook iets leuks gekregen.

xxxxx van leonie

Hallo,

Wat een rare dag vandaag, moederdag!

Ben zelfs een beetje jaloers op al die moeders die vandaag in het zonnetje gezet worden! Aan de andere kant gun ik het hen natuurlijk ook wel.
Hopenlijk mag ik volgend jaar ook deze dag zelf vieren, hihihi.

Juffy

Terug
Bovenaan