Moederdag!!

Ik had er helemaal niet op gerekend maar werd vanochtend blij verrast met een feestelijk uitgebreid ontbijt, een doosje sjieke bonbons en een kaartje! Leuk zeg, moederdag. Echt nooit gedacht dat mijn vriend daaraan zou denken. Nog meer mensen aangenaam verrast??
 
Ik heb afgelopen donderdag ondekt dat ik zwanger ben, en nu heb ik veel krampjes in mijn onderbuik. Is dit normaal, of moet ik mij zorgen maken?
Wie kan mij daar antwoord op geven, of heeft dit ook meegemaakt?
 
Hoi Loentje,

De ouders van mijn vriend hadden mij een boek gestuurd (ze wonen in amerika) over het moederschap met een kaartje erbij waarop Happy Mothersday stond. Vond ik erg leuk.

Van mijn ouders had ik een flesje parfum voor moederdag. Mijn vriend zie ik niet vandaag want hij moet werken en woont een eindje uit de buurt, maar hij is niet het type dat super attent is, ach hij heeft weer andere kwaliteiten :)

groetjes en een fijne moederdag allemaal,

Jane
 
Hoi!!!

Ja, mijn ouders en vriend hebben samen voor mij de dvd van Queen (live at Wembley '86) gekocht, omdat ik die zo graag wilde hebben!

Toch zijn we ook wel een beetje moeder nietwaar?

Liefs Mariska 2
 
Tuurlijk wel! Wat zouden we anders op dit forum doen? Veel van ons zijn de hele dag bezig met hoe wat ze doen de baby beïnvloedt. We passen ons hele eetpatroon aan en controleren alles, sommigen wat extremer dan anderen... maar we zorgen nu al voor ons kindje en als je dat doet ben je volgens mij moder, hoor!
 
Terug
Bovenaan