Moederdag ! ! !

Ha Meiden!

Weer een leuk topic voor iedereen hier, hahahaha!
Hier kan iedereen de knutsels en frutsels van de kids showen, en gewoon even heerlijk ongegeneerd trots zijn op die kleintjes van ons die stiekum al weer zo groot zijn...
En natuurlijk even vertellen hoe de dag is/was!

Liefs, Marieke

Hey!

Gelijk maar even zelf beginnen dan... Ik heb van de dame en heer des huizes een beschilderde kleerhanger, een roze zakdoek met tekening, en een placemat gekregen. Nou vooruit, ook nog een super apparaat voor het scrappen, hihihi! En eerlijk is eerlijk: Die zelfgeknutselde dingen veroveren gelijk je hart hoor...
Vanmorgen vroeg zijn we al lekker naar Ouwehand gegaan, lang leve de abonnementen en een dierentuin op spuugafstand! Daarna tussen de middag bij het pannenkoekenhuis gegegeten, of sommigen van ons: gevreten...
En nu? zitten we af en aan in de tuin naast het springkussen om te voorkomen dat ze elkaar de harses niet inrammen, hihihi!
Uiteraard een paar foto's...

Ja, ze hebebn een springkussen in de tuin staan....

Zo schattig: ze knipoogt, hihihi!

zucht....

zelfde jochie.... paar uur later....

Liefs, Marieke

Ik kreeg gisteren toen mijn beide mannen terug kwamen van een autoritje een mooie bos bloemen (mama, kijk, mooie bloempetjes...smelt).
Daarna kreeg ik een beschilderde pot met grond en opkomende zaadjes (nog geen idee wat het is) en daarna kreeg ik het inpakpapier. hahahaha! Julian had het vast maar voor me uit gepakt!
En vanochtend (na 2 uur wachten) hebben de kerels ontbijt voor me gemaakt. En net wat Marieke zegt, die zelf gemaakte kadootjes (maar ook ontbijtje) zijn zo veeel leuker dan gekochte dingen. Veel persoonlijker en a-commercieel, daar hou ik wel van!

Groetjes,
Ellen mv Julian

wij zijn net een paar uurtjes terug van centerparcs, mar ook daar ben ik heerlijk verwend.

Nick had een wensje die hij helemaal uit zijn hoofd   kende en een heel mooi schilderij met zijn foto er bij op. Tess had ook een schilderij gemaakt.
Jurgen had samen met de kids voor mij een pandora-armband gekocht. De kids hadden zelf allebei een bedeltje uitgezocht. Ik  ben er ontzettend blij mee. Ik weet namelijk nooit wat ik moet vragen van de kids met moederdag of een verjaardag en nu kunnen ze elke keer een bedeltje uitzoeken en laat ik me heerlijk verassen.

Wat ik nog het mooiste vondt is dat Nick zo ontzettend bezig was met moederdag, hij werd vannacht huilend wakker (in centerparcs) ik ging even naar hem toe en toen hij weer rustig was zei ik "ga maar lekker slapen dan gaan we morgen lekker zwemmen en leuke dingen doen" waarop hij zegt "ja mam en het is eindelijk moederdag" vanmorgen toen hij wakker werd kwam hij ook meteen naar me toe en zei "jaaa het is moederdag"

Heerlijk toch moeder zijn

Ik heb een héél mooie ketting gekregen die is gemaakt van beschilderde pasta's die aan een touwtje zijn geregen. Het zat in een mooi beschildert doosje dat erg leuk was ingepakt.. Super origineel!!!

Maar ehm,.. wat een gaaf luchtkussen zeg!!!
Waar heb je die nu weer vandaan getoverd?

Liefs!
Esmé en de kids

Hier ook weer even een berichtje na lang weg geweest te zijn. Hier geen knutselwerkjes, die komen zaterdag wel als ik jarig ben. We zitten nu nl in Florida, helaas na 22 dagen dagen vertrekken we morgen weer naar huis...
Roomservice kon niet in het hotel vanmorgen dus een ontbijt op bed ging niet door helaas, maar we hebben wel een rondvlucht gemaakt in een echte helicopter, en dat was helemaal geweldig!
Groetjes, Rianne en Lydia, die zo'n beetje alle Disneyfiguren geknuffleld heeft!

Ook ik ben super-verwend, de meiden hadden een heerlijk ontbijtje gemaakt, Roos had lekkere verse sinaasappelsap geperst, lekker met broodjes, croissants en roereieren.
Toen ze mij kwamen halen voor het ontbijt kreeg ik van Linde een mooie geverfd doosje met daarin Liefde, zooo schattig en het gedichtje kon ze ook nog mee vertellen.
Dat was van de psz, op het kdv had ze een clown geknutseld met een echt flesje parfum erbij (proefmonstertje).
Roos had een heus boekje gemaakt met een waanzinnig leuk liedje erbij....mama natte ogen natuurlijk. In het boekje staan tekeningen van dingen die ze leuk vind om met mij te doen....superleuk, het heeft zelfs een geplastificeerde kaft+isbn nummer 10-05-2009, hulde aan de juf en de leidsters!!!
Van manlief kreeg ik als verassing een Rituals-pakket, wat een topdag!!!
's Avonds mijn mama verwend met een lekker etentje, ook helemaal gezellig.
Voor mij is moederdag ook echt een ontbijtje met knutselfrutsels, als de meiden straks groter zijn misschien een boeketje bloemen of klein zelf zelf uitgezocht kado'tje maar aub geen grote kado's.
Ik werk in een woonwinkel en wat ik zaterdag allemaal in heb gepakt voor moedag, echt niet te geloven wat er gekocht wordt!!!
Was er 's avonds dan ook helemaal klaar mee, maar zondag met mijn schatjes was echt super.

groetjes Daniëlle.

Ja hoor! Ik ben ook erg verwend. Leuk hoor, nu  Ilse het allemaal een beetje begint te beseffen.

Toen Ilse wakker werd is mijn man met ze naar beneden gegaan om een lekker ontbijtje te maken met broodjes, eitje, sinaasappelsap, mooi versiert bordje, etc
Ilse had op de psz een theekannetje geknutseld met een gedichtje erbij.
Van mijn man kreeg ik foto's in sepia voor in de 3 lijsten aan de muur (1 foto van Ilse, 1 foto van ons 4-en, en 1 foto van Stan) Super mooi.
Verder nog 3 tijdschriften en een wasmand.

Mijn man zei meteen wel erbij dat hij al zijn kruid nu wel verschoten had. Ik ben nl vrijdag jarig en nu wet hij niks meer te verzinnen. Ik heb hem verteld dat het mij helemaal niet om de kado's gaat.
Ik had nl van het gedichtje van Ilse meer tranen in mijn ogen dan van  de wasmand.
De waardering daar draait het toch om, of niet meiden?

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Terug
Bovenaan