Ook ik ben super-verwend, de meiden hadden een heerlijk ontbijtje gemaakt, Roos had lekkere verse sinaasappelsap geperst, lekker met broodjes, croissants en roereieren.
Toen ze mij kwamen halen voor het ontbijt kreeg ik van Linde een mooie geverfd doosje met daarin Liefde, zooo schattig en het gedichtje kon ze ook nog mee vertellen.
Dat was van de psz, op het kdv had ze een clown geknutseld met een echt flesje parfum erbij (proefmonstertje).
Roos had een heus boekje gemaakt met een waanzinnig leuk liedje erbij....mama natte ogen natuurlijk. In het boekje staan tekeningen van dingen die ze leuk vind om met mij te doen....superleuk, het heeft zelfs een geplastificeerde kaft+isbn nummer 10-05-2009, hulde aan de juf en de leidsters!!!
Van manlief kreeg ik als verassing een Rituals-pakket, wat een topdag!!!
's Avonds mijn mama verwend met een lekker etentje, ook helemaal gezellig.
Voor mij is moederdag ook echt een ontbijtje met knutselfrutsels, als de meiden straks groter zijn misschien een boeketje bloemen of klein zelf zelf uitgezocht kado'tje maar aub geen grote kado's.
Ik werk in een woonwinkel en wat ik zaterdag allemaal in heb gepakt voor moedag, echt niet te geloven wat er gekocht wordt!!!
Was er 's avonds dan ook helemaal klaar mee, maar zondag met mijn schatjes was echt super.
groetjes Daniëlle.