Moederdag!

Heey meiden

Een hele fijne voor velen eerste moederdag gewenst!!

Doen jullie of eigenlijk de papa's er nog wat aan?
En hoe vinden jullie het nu zo een eerste moederdag??

Ik moet zeggen dat ik niet heel veel heb met moederdag, wel ga ik elk jaar bij mijn moeder langs met een kadootje.
Toch vind ik dat je altijd lief moet zijn voor je moeder en wel vaker een kadootje kunt geven
Nu zelf als moeder vind ik het wel schattig hoor dat ze vanmorgen op bed kwamen met een kadootje en het lijkt me ook heel lief als Celeno straks met zijn zelfgemaakte kuntwerken komt!! hihi

Nou fijne dag allemaal!!

xx

Ik vind moederdag wel leuk hoor, alhoewel ik zeker geen grote dure kado's verwacht. Zelfgemaakte kunstwerken zijn zeker zo leuk!

Deze foto kreeg ik vanochtend uitvergroot en ingelijst van mijn kindjes. Wat een poepies he?

mijn eerste moederdag! Ik vind het best speciaal. Maar ik hoef ook geen grote cadeau's.
Ik heb het meest mooie cadeau gekregen van Raaf... hij heeft het gedeeltelijk zelf gemaakt op het kinderdagverblijf. Het is vooral erg lief en onverwacht. Ik had niet verwacht dat ze ook iets met de baby's zouden doen... Maar aanschouw, mijn kereltje zijn eerste kunstwerk!

Oh jacoline wat een leuke foto!!

En saskiasas ik zou ook trots zijn op zo een prachtig kunstwerk!

Ja die leuke dingen die de kids zelf maken vind ik ook geweldig, erg leuk!
Wij hebben voor mijn moeder met Celeno een hand afdruk op een hart gemaakt, ook erg leuk geworden.

xx

Haha je bent me voor! Ik wilde net een topic openen.

Hier ook geen groots feest. Een beetje aandacht aan moederdag vinden we zeker leuk maar we willen vooral niet meedoen met het hele commerciele gedoe ;).
Voor mij was het een topdag, juist door de kleine dingetjes.
Als kadootje kreeg ik een doosje heerlijke bonbons, en net als bijna alle vrouwen ben ik natuurlijk dol op chocola.
Verder een mooie tekening. Papa had natuurlijk wel geholpen met zijn handje en wat krassen..maar ik voel me vereerd!
En verder heeft papa heel uitgebreid gekookt en lekker met z'n 3en gegeten.

Leuk al die foto's!!

Ook bij ons was het heel leuk. We hebben het in 2-en gevierd, omdat ik anders al van alles in mijn hoofd haal hoe het zou moeten gaan (ik weet het, ik ben errug!). Vorig jaar was het namelijk behoorlijk in de soep gelopen omdat mijn mannetje het totaal was vergeten, grrrrrr.
Maar goed, nu had hij zo iets. We geven het nu alvast, dan is het zeker een verassing. En dat klopte. Mijn dochter had een mooi tegeltje gemaakt met kusjes erop (van de psz) en van de jongste kreeg ik een fietsmand. Als ontbijt op bed.... een glas drinkontbijt, ha, ha. Heb je tenminste geen kruimels.
Afgelopen zondag gingen we naar de oma's, maar heerlijk kunnen genieten van het zonnetje, ook een heerlijk moederdag kado!
Gr. Mamajo
P.s. leuke foto's en kado's!

Leuk allemaal!

Tijs had een mooi schilderwerk met een auto, een bus, een vlinder en een mevrouw. En van Stef ook een mooi schilderwerk met zijn handjes en voetjes erop.

Verder hebben wij een gezellige dag gehad met zijn vieren. Mijn moeder en schoonmoeder hebben moederdag afgeschaft. Dus daar hoeven we op deze dag niet perse heen. We zien ze toch vaak genoeg. En zij vinden dat het nu iets is voor onze eigen gezinnen. Het moet geen dag zijn van verplichte bezoekjes aan oma's. Ze zien ons liever vaker op andere dagen, dan verplicht op moederdag.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan