Moederdag

En zijn jullie lekker verwend met Moederdag??
Eigenlijk vind ik het maar een groot commercieel gebeuren, maar ergens toch ook wel leuk nu ik zelf mama ben.

Wij hebben vannacht lekker (gratis) op mijn werk (hotel) overnacht en heerlijk een moederdagbrunch gehad.

Lars heeft samen met de juf op het kdv op een handdoek zijn voetjes en handjes met verf gezet en daarop stond geschreven voor mijn allerliefste mama, heeel lief!! Hij vond het cadeaupapier erg leuk, heeft hij lekker mee gespeeld.

Van mijn vriend heb ik een heerlijke parfum gehad.
Heel erg verwend dus en super mooi weer..en even lekker genieten met z'n 3en.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan??

Ik werd vanmorgen door de kleine meid al opgewacht( kwam uit de nachtdienst) Ze had een mooie tekening, handafdrukjes van verf gemaakt en ik kreeg een lekkere knuffel!!!!

Vanavond gaan we bbq-en.
En hopen dat Twente de wedstrijd van Ajax wint!!!!( tja kom nu eenmaal uit Twente..hahahaha)

Hahahaha Esje!!!! Ziet er momenteel nog niet naar uit (2-2)...

Jaaaa moederdag... pfff het is idd commercieel, maar niet zo als valentijnsdag vind ik! Ik heb een geurtje gekregen, en van mijn kleine mannetje mocht ik nog eens tot 8 slapen in plaats van 6!!!!

liefs

nee volgende week MOET Ajax winnen;)

Hier een lekker ontbijtje gehad en mijn man heeft samen met Julia "geknutseld". Ze hebben een mooie fotolijst versierd. Echt heel schattig!

En 's middags moest er werken, helaas..

Hier van pap en kleine meid een mooi gipsafdrukje gehad van haar handje. Van het kinderdagverblijf een lief blik met een briefje en hartjesnoepjes. Leuk dat ze er vanuit het kdv al wat mee doen. Kan niet wachten tot ik m'n eerste tekening van haar krijg (ik weet het, niet te snel, het gaat nu al zo rap!). ;-)

Heb moeten werken dus niet echt veel tijd gehad om het te vieren,de kids hebben bij de opvang een papieren hartje met hun foto erop gemaakt.daaraan weer een slinger met aan de slinger een hartje met een gedichtje dat gaat zo:
een foto en een kusje
geef ik vandaag aan jou
om je te vertellen hoeveel ik van je hou.
echt heel leuk.het hartje hebben ze zelf versierd met verf,Kyandro zullen ze wel geholpen hebben haha.
liefs jootje

Ze hebben op de creche een cadeautje gemaakt met Warren: ik kreeg echt een flahback naar mijn lagere schooltijd toen je nog een zelf gekleide asbak voor je ouder(s) maakte..
Dit had er wel wat van weg, hahaha!

Een paars hardplastic bakje met aarde en tuinkers met verfhandjes op de zijkant, heel snoezig!

Voor de rest heerlijk met vent en koter bij schoonmams en paps in de tuin gezeten!

Evje

Terug
Bovenaan