moederdag !!!

hallo lieve mama's

zoooo mijn alles eerste moeder dag komt er aan !

ik hoop echt dat het een leuke dag word ... mijn moeder zegt altijd ik hoef niks want het is allemaal een beetje geld klopperij ,, maar toch geef ik haar altijd iets vergeten doe ik haar niet natuurlijk !!

nou hoop ik toch wel dat ik iets krijg al is het maar een bloemetje !!

toch heel bijzonder vind ik je eerste moederdag ...

voor sommige moeders hier die al moeder waren hoe vonden jullie je eerste moederdag .. enne voor de moeder net als mij de eerste moederdag hoe zien jullie het voor je ??

xxx

Hmm ik herinner mn vent er nu wekelijks aan, maar als het eenmaal moederdag is ben ik bang dat hij t gewoon weer is vergeten.Hoop het niet natuurlijk, tis wel heel bijzonder!

Ja je eerste moederdag is echt bijzonder. Ik kreeg lekker ontbijtje op bed en natuurlijk een kadootje :)

Thijs zei laatst ik heb een bloempotje voor je gemaakt op de peuters, voor moederdag. Hij wilde dat gewoon even zeggen hahaha.

Vorig jaar hebben wij met moederdag de ouders en broer en zus verteld dat ik zwanger was.
Dat was wel heel speciaal.

verwacht nu gewoon een gezellige dag.
De dag ervoor gaan we naar de dierentuin.

xxx

Vorig jaar moeder dag kwam mijn lieve mama terug van een maand vakantie uit Australie.. de dag ervoor wees de test op niets uit.. maar de dag na moederdag was ik nog niet ongi opnieuw getest en toen bleek het wel zo te zijn.. Wat had ik dit graag op moederdag geweten maarja..

Ben benieuwd of papa eraan denkt! Vorig met vaderdag moest hij het echt vieren want ja hij werd toch echt papa.. Had als cadeau het nieuwe kookboek van Jamie O. gegeven waren namelijk op vakantie geweest naar de Dominicaanse helaas slecht weer maar hadden een tv waarop we elke dag naar Jamie keken.. Leuk verhaaltje geschreven vanuit ons kindje dat papa vmaar ook zo lekker moest gaan koken voor mama en de kleine.. Hij was er zooo blij meee!

Kus

Denk dat er hier niet zoveel gebeurt met moederdag.
Ik ben zelf die zaterdag ervoor een dagje en nachtje weg met een vriendin en als ik zondagmiddag thuis kom zullen we wel even langs onze moeders gaan.
Lars snapt het nu toch nog niet en ik vind niet dat Mark iets hoeft te doen. En natuurlijk is het leuk als hij er wel iets mee doet, maar ik ga er niet vanuit.
Ik kijk wel heel erg uit naar dat als Lars wat ouders is en dingen gaat knutselen enzo voor moederdag.
Mijn moeder heeft al die dingen van mij bewaard en dat is zo leuk om terug te zien.
Volgens mij ga ik dan wel een traantje laten :)

Iedereen die er wel wat aan doet, alvast een fijne moederdag!

Liefs Kim

Terug
Bovenaan