• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

moederdag

Ik heb een hangertje gekregen voor aan mijn ketting met luuk erop en zijn geboortedatum heel lief!! Volgend jaar kan luuk zelf wel tekenen met hulp van papa ik kijk er al naar uit hahaha
 
Nou, ik maar denken dat een eerste moederdag bijzonder hoorde te zijn.... kreeg als commentaar "je bent mijn moeder toch niet...."

Oftewel voor mij een zondag als alle anderen, alleen een heeeeel teleurgestelde jonge mama....Oja, ik mocht wel eten bestellen als ik geen zin had in koken (met daarbij de vraag of ik zijn onderbroeken nog had gewassen).....
 
Ik heb een leuke moederdag gehad, mooie knutsels van mijn oudste twee en een uitgebreid ontbijtje, niet op bed maar gewoon aan de keukentafel. Verder bij mijn schoonmoeder geweest en daar lekker in de tuin gezeten. Prima.
Mijn man doet ook verder niet aan moederdag qua cadeautjes voor mij ofzo, maar hoeft van mij ook niet. Voor vaderdag doe ik wel veel meer, maar dat hoeft van hem ook niet, vind ik zelf zo leuk.
 
Terug
Bovenaan