Moederdagdiner tips!!!

Lieve cullinaire dames HELP!!!
Ik ben al een tijdje uit de knutselfrutsels en rijmpjes maken is ook niet zo mijn ding dus wil ik gezellig een diner doen voor mijn  moeder (+vader, broer, schoonzus en ons gezinnetje natuurlijk)
Er is alleen een gebrek aan ideeën, bij mooi weer word het een bbq, maar anders wil ik wel lekker koken.
Dus heb je een toprecept, of onlangs ergens iets heel lekkers gegeten, laat het me aub weten!!!! voor- hoofd- nagerecht als het maar lekker is.

groetjes Daniëlle.

Waar hou je van? Of juist niet? Zijn er mensen met eetwensen (dieet, allergie, religie)? Wat vindt moeder lekker?
Misschien kan ik je wat ideetjes geven.

Groetjes,
Ellen mv Julian

topic plaatsen en er vervolgens niet meer naar kijken, shame on me!!!
Maar het menu is gelukt hoor, we starten met een salade met groene asperges en gamba's met lekkere olie en balsamico creme.
Daarna witte asperges met gebakken zalm, krieltjes in de schil en een botersausje en als toetje een grand dessert met slagroomijs, taartje van de Bijenkorf en aardbeitjes en frambozen.
Natuurlijk met een lekker wijntje en koffie/thee met chocolade toe.
MMMMmmmm.....heb best zin in zondag, ben ook erg benieuwd naar de verassingen die al weken onder de bedje "verstopt" liggen.
Morgen nog een dagje werken en dan ik zondag de hele dag genieten met mijn gezinnetje + familie.

Jullie ook een leuke moederdag!!!

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan