Moederfiets of niet

<p>Hi dames, </p><p>Ik heb een vraag: ik heb een nieuwe fiets nodig  en wil nu gelijk een goeie kopen voor de toekomst, waar dus ook goed een voortzitje op kan. Nu weet ik niet of ik voor een moederfiets moet gaan of wat een ander goed model is. Wat is jullie ervaring?</p><p>Groetjes!</p>

Ik weet niet of je persee een nieuwe wilt maar je kan ook gwn 2e hands een fiets kopen en dan kan je tegen de tijd dat je kindje oud genoeg is altijd nog een andere halen

Ik heb geen moeder fiets, vind het eerlijk gezegd ook niet nodig. Ik heb een gazelle heavy duty. Past heel makkelijk een voorzitje op. En je kindje kan snel genoeg weer achterop! 

Ik heb voor het eerst in mn leven besloten om eens voor een nieuwe fiets te gaan!  Altijd op barrels gereden dus verdien wel een mooie ?!
Ik heb inderdaad de heavy duty geprobeerd maar die vond ik  niet heel prettig fietsen helaas!

Ik heb toevallig pas geleden een Sparta moederfiets e-bike gekocht. Ik had ook een nieuwe fiets nodig. Het voordeel is dat bijv je stuur op slot kan zodat je fiets niet zo snel valt met het zitje erop, hij is steviger en je hebt iets meer ruimte van voren voor het zitje. Bij mijn fiets kan je het stuur ook weer terug naar achter laten zetten dan heb je gewoon weer een stadsfiets.

Ik heb ook een mamafiets, heerlijk. Op een gewone fiets had ik nooit een voorzitje kunnen zetten, dan kan ik zelf niet opstappen. Verder is het ook gemakkelijk met kind er in zetten e.d.

Ik heb ook een mama fiets gekocht. Ik ben er echt heel blij mee. Je hebt veel meer ruimte tussen het zitje en je zadel. Daarnaast een stuurslot en een dubbele standaard waardoor je fiets stabiel blijft staan, ook bij 2 kindjes op de fiets :)
ik heb de Gazelle Bloom, die fiets ook niet zo zwaar gelijk. 

Ik vind het heerlijk een mamafiets. Het stuurslot vind ik vooral erg fijn en de dubbele standaard. Je fiets valt dan niet meteen om als je je kindje op de fiets zet. Dit lijkt me ook nog handig als je kindje achterop zit, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.  

Terug
Bovenaan