moederfiets van Gazelle, opstappen met zitje voorop?

Hai,

Heeft iemand van jullie ook de moederfiets van Gazelle? Zoja, hoe bevalt het? Ik denk erover na om deze ook aan te schaffen. Ik heb nu namelijk een andere fiets (Grenoble) van Gazelle, maar op deze fiets pas ik niet tussen het zadel en het stuur (als ik een kinderzitje voorop heb). We hebben nu 2 kindjes, dus dat zal volgende zomer wel eentje voorop en eentje achterop worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorop best wel eng vind met op- en afstappen (omdat ik er niet goed tussen pas, ben niet dik ofzo, maar ik denk dat mijn huidige fiets hier gewoon niet geschikt voor is). Hoe stappen jullie op?

Groetjes
Ingrid

Ik heb een mamafiets van Sparta. En je kan daar heel makkelijk opstappen. Heb totaal geen last van het zitje voorop, er is nog genoeg ruimte. Ook is de instap heel laag, dus dat maakt het wel makkelijker.

Liefs Maria

Hoi Ingrid,

Ik sluit me aan bij Maria hierboven! Ik heb zelf ook de Sparta Amazone en ben er echt super blij mee! Opstappen is absoluut geen probleem met een kleine voorop en de fiets is lekker stabiel. Ik zie het straks wel zitten hoor met 2 kleintjes op de fiets, helaas duurt dat nog even Jarkko is nu pas 7 weken oud.

Groetjes Sandra, mama van Kirsten en Jarkko

Terug
Bovenaan