Moederfiets voor dikke moeder

Hallo allemaal!
Mijn zoontje is nu 7 maanden en ik zou heel graag lekker met hem gaan fietsen. Nu ben ik zelf vrij dik, en lijkt het me, ondanks een lage instap van moederfiets, heel krap met een zitje voorop. Is er een andere manier om je kindje voorop mee te nemen? Zijn hier meer dikke moeders die dat probleem hebben? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Bedankt alvast!
 
Ik zelf ben ook niet slank en ik heb gekozen voor een fiets waar het stuur een stukje naar voren staat en daar het kinderzitje op zit, zo zit er meer ruimte tussen waardoor je makkelijker tussen past. Ik weet niet of dat een optie voor je is

Succes met de keuze!
 
Ik ben ook niet de slank te en heb de Cortina family e-common. Deze is elektrisch maar ook verkrijgbaar in een niet elektrische variant. En dat past prima met een voorzijde ervoor
 
Ik hen zelf maat 50. Ik gebruik en gewone fiets met zitje voorop. Erop en eraf is een slag. Eenmaal mn derrière op het zadel merk ik er helemaal niks meer van. Lekker touren!

Er zijn speciale fietsenwinkels met probeer routes. In ede zit er iig eentje. Misschien kun je eens proberen wat voor jou werkt.
 
Terug
Bovenaan