Moederfietsen

Hallo moeders,

Zijn er hier moeders met een moederfiets? Ik ben op zoek naar ervaringen en tips.
Ik ben benieuwd welke fiets jullie hebben (Sparta, Gazelle, Union etc.) en hoe de fiets bevalt.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties, ik ben erg benieuwd.

Groeten, Maria

trotse moeder van Romy en Kay (geboren 9 september 2005)
 
Hallo,

Mijn zoontje wordt bijna 1. we hebben 1 mnd terug een mama fiets van Sparta gekocht. Helemaal geweldig. We fietsen elke dag en het is gewoon super.

Gr.
 
Hoi,
Ik heb een Batavus Verona fiets. Gewoon een damesfiets. En ik heb een Bobike zitje voor en een Bobike zitje achter. En ik kan gewoon op- en afstappen en het is een heerlijke fiets. Ik heb ook fietstassen en een buggydrager erop. Alleen als ik de buggy mee wil nemen moeten de fietstassen eraf. Maar zo vaak neem ik hem niet mee.

groetjes Chantal
 
Hoi,

Wij hebben gisteren naar een union mama fiets gekeekn maar deze valt bij ons buiten de prijzen. Een gsm zitje past er niet op tenzij je het stuur verhoogd, dit lukt voor mij niet want ik ben best klein. De verhoudingen kwamen helemaal scheef te liggen. Maar een niet al te onbelangrijk punt is dat de bagagedrager niet erg stevig is en dus niet echt geschikt voor een kinderzitje. Volgens de verkoper was er wel een asteviger bagagdrager op te zetten. Daar betaal je dan dus zoveel geld voor.
Verdere tips kan ik je helaas niet geven. Ben zelf nog op zoek naar de juiste fiets.

Groetjes Renée
 
Hoi,

Heb sinds afgelopen zaterdag de sparta amazone trendy. Rijdt heerlijk, hoewel het even wennen was omdat het stuur breder is dan op een normale fiets. Maar verder is 'ie helemaal top!
Maar als ja gaat kijken, moet je gewoon vragen of je de fietsen even mag uitproberen. Als het droog weer is, kan dat meestal wel. En anders ga je gewoon ergens anders heen, waar je wel mag proefrijden, toch?

Groetjes,
Jolet
mv Alyssa
 
Terug
Bovenaan