moeders Bergen op Zoom?

Hoi,

zijn er eigelijk meiden die uit Bergen op Zoom komen?
ik woon er sinds augustus, en heb 13 september een zoontje gekregen, Bram.
ik zou het leuk vinden om jonge moeders te leren kennen.

Groetjes Monique en Bram

Hoi,

Ik woon niet in Bergen op Zoom maar in Heerle.En dat is er vlak bij.(ongeveer 5 a 10 min. met de auto) Ik kom ook vaak in B.o.Z.

Groetjes van Anouschka en Nikki

Hoi Monique !

Ik kom uit Etten-Leur, dus dat is wel in de buurt.

Mocht je het nog  nergens gelezen hebben: Ik ben de trotse moeder van 2 prachtige zonen: Stijn die op  3 januari 2005 geboren is en  nu dus 21 maanden oud is en Thomas die op 8 juli 2006 geboren is en nu dus  3 maanden oud is.

Groetjes.

Jolanda

Ik ben trouwens geen "jonge" moeder als je het over leeftijd hebt, want ik ben 38 jaar.

Ja, het heeft  een tijdje geduurd voordat ik de juiste man tegen kwam en daarna duurde het ook nog een hele tijd voordat het lukte om zwanger te raken van onze eerste zoon en de klok tikt natuurlijk wel door.

Ik voel me echter wel heel erg jong en sinds die 2 mannetjes er zijn is dat gevoel alleen maar groter geworden.

Groetjes.

Jolanda

hoi

ik kom ook uit bergen op zoom en mijn zoontje   rick is 15 september geboren ik ben 23 jaar
en woon hier al bijna heel mijn leven ik woon nu   vlakbij de nettorama en jij?
vind het wel leuk dat er ook iemand uit bergen is

groetjes priscilla

hoi hoi
ik heb heel mn leven in oud-vossemeer gewoont vlakbij dus , maar ik ben in juli verhuist naar budel , dat ligt onderin brabant tegen belgie en limburg aan een eindje uit de buurt dus haha , maar ik kom nog regelmatig langs boz als ik naar mn mammie ga !!

doei kus mariska

Hoi

Ik kom uit Zeeland, een half uurtje van Bergen op Zoom vandaan.
Ook  niet zo ver toch?
Ik weet niet of er nog meer meiden uit Zeeland komen.

Liefs Ilse en Danique

Terug
Bovenaan