T twiki sep 23, 2010 #2 Ik had het toevallig van de week al gedaan. Echt waanzinnig, die plannen van het kabinet. Het is echt geen lange termijn denken!
Ik had het toevallig van de week al gedaan. Echt waanzinnig, die plannen van het kabinet. Het is echt geen lange termijn denken!
T twiki sep 23, 2010 #3 Ik had het toevallig van de week al gedaan. Echt waanzinnig, die plannen van het kabinet. Het is echt geen lange termijn denken!
Ik had het toevallig van de week al gedaan. Echt waanzinnig, die plannen van het kabinet. Het is echt geen lange termijn denken!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 24, 2010 #4 ik heb gestemd!! Het is toch niet normaal dat we daarvoor meer moeten gaan betalen stelletje bloedzuigers.....
ik heb gestemd!! Het is toch niet normaal dat we daarvoor meer moeten gaan betalen stelletje bloedzuigers.....
A ANONYMOUS_USERNAME sep 24, 2010 #5 Sukkels zijn het. Het lijkt of ze de vergrijzing willen stimuleren of zo. Werkende moeders zeggen hun baan op en op de langere termijn zijn de er echt minder nieuwe arbeidskrachten geboren. Grrrrrrrrr
Sukkels zijn het. Het lijkt of ze de vergrijzing willen stimuleren of zo. Werkende moeders zeggen hun baan op en op de langere termijn zijn de er echt minder nieuwe arbeidskrachten geboren. Grrrrrrrrr