A ANONYMOUS_USERNAME jun 11, 2019 #2 Ik woon ook in Zeeland (Walcheren). Ik ben nu 31 weken zwanger van mijn tweede kindje (8-8-19 uitgerekend, we weten niet of het een jongetje of meisje wordt). Ik heb al een dochter van 20 maanden. Waar woon jij ergens in Zeeland?
Ik woon ook in Zeeland (Walcheren). Ik ben nu 31 weken zwanger van mijn tweede kindje (8-8-19 uitgerekend, we weten niet of het een jongetje of meisje wordt). Ik heb al een dochter van 20 maanden. Waar woon jij ergens in Zeeland?
F Fleurol jun 11, 2019 #4 Hier een Middelburgse mama! Heb een dochter van 19 maanden en ben nu 15 weken zwanger. 2.5 jaar geleden vanuit Nijmegen naar hier verhuisd
Hier een Middelburgse mama! Heb een dochter van 19 maanden en ben nu 15 weken zwanger. 2.5 jaar geleden vanuit Nijmegen naar hier verhuisd
F Fleurol jun 11, 2019 #5 Hier een Middelburgse mama! Heb een dochter van 19 maanden en ben nu 15 weken zwanger. 2.5 jaar geleden vanuit Nijmegen naar hier verhuisd
Hier een Middelburgse mama! Heb een dochter van 19 maanden en ben nu 15 weken zwanger. 2.5 jaar geleden vanuit Nijmegen naar hier verhuisd
F Fleurol jun 11, 2019 #7 Hey Diana, thanks jij ook! Het gaat best prima deze keer, en bij jou? Mn dochter snapt er nog niks van haha
Hey Diana, thanks jij ook! Het gaat best prima deze keer, en bij jou? Mn dochter snapt er nog niks van haha