Moeders gezocht voor contact Apeldoorn

<p>Hoi,</p><p>ik ben Laura, 29 jaar, moeder van 2 dochters van 22 maanden en 3,5 week.</p><p>Ik zou het leuk vinden in contact te komen met andere moeders uit Apeldoorn, om gezellige dingen mee te doen, met en zonder kids.</p><p>Groetjes! </p>

haha.. mijn bericht werd eerder geplaatst. 
super leuk om meer mama's te leren kennen. Zelf woon ik richting noord/west van Apeldoorn. Hoe wil je samen in contact komen? 
groetjes, Manon

Hi Manon,
Als je wilt kun je een mailtje sturen en dan kunnen we via de mail nr's uitwisselen en bij meer reacties een appgroep maken. 
mijn mailadres is laura.hey164@gmail.com

Groetjes! 

Hoi Laura en Manon,
Wat leuk om moeders in Apeldoorn te ontmoeten. Ik ben bijna 36 jaar oud en sinds juni moeder geworden van een dochter (nu 5 maanden). Zelf kom ik oorspronkelijk uit Brabant en woon nu 6 jaar in Apeldoorn. Het is best lastig om nieuwe sociale contacten te maken. Als jullie het goed vinden stuur ik mijn nummer ook naar het mail adres van Laura.
Groetjes Melissa 

Hoi Laura en Manon,
Wat leuk om moeders in Apeldoorn te ontmoeten. Ik ben bijna 36 jaar oud en sinds juni moeder geworden van een dochter (nu 5 maanden). Zelf kom ik oorspronkelijk uit Brabant en woon nu 6 jaar in Apeldoorn. Het is best lastig om nieuwe sociale contacten te maken. Als jullie het goed vinden stuur ik mijn nummer ook naar het mail adres van Laura.
Groetjes Melissa 

Hallo, ik ben ook Laura, 37 jaar en heb een zoon van 14 weken. Ik woon ook in de gemeente Apeldoorn. 
Sinds vorige week ben ik begonnen met baby zwemmen

Terug
Bovenaan