Moeders in Amsterdam e.o.

Hallo,

Ik ben Carmen, 33 jaar en moeder van Milan (4 maanden). Ik zoek contact met andere moeders in Amsterdam of omgeving, om mee te mailen en misschien eens wat leuks te ondernemen met of zonder de kids.

Mailcontacten buiten de regio kan natuurlijk ook. Ik vind het leuk ervaringen uit te wisselen of gewoon wat te kletsen.
Graag je mailadres, je krijgt altijd bericht terug.

Groetjes,

Carmen

lijkt me leuk ik wil wel met je msnen of mailen en misschien is het wel een leuk idee om wat teonder nemen ik ben zelf een maand moeder van een zoontje en vind het moeilijk om moeders tevinden om lekker mee tekletsen ofzo ik ben de eerste van mn vrienden groep die een kindje heeft dus de andere hebben het tedruk voor mij werken ,uitgaan enze dus mij lijt het wel gezellig mn mail adres is nimfje_61@hotmail.com tot gauw groetjes nicole

Hoi,

Ik ben sinds 2 maanden moeder van een dochter, Yasmin, en ben ook op zoek naar moeders met kinderen in (bijna) dezelfde leeftijd en in Amsterdam. Ik heb genoeg vrienden en familie om mij heen met kinderen. Maar à ³f ze wonen buiten amsterdam à ³f de kinderen zijn veel ouder. Ik ben met name op zoek naar iemand, waar het mee klikt, om samen bv op babyzwemmen of babymassage te gaan... Ik ben zelf 36, vlot, jong van geest en doen, zelfstandig ondernemer (freelance).

Lijkt me leuk om te mailen en zo onze ervaringen te delen.
Ik ben sinds 2 maanden, 10 jan., moeder van mijn zoon Theo.
Mijn email adres is intermoos@hotmail.com. Ik ben 26jr.

Theo kun je ook zien op www.ukkiesweb.nl/theopitts  dat is misschien ook leuk voor jullie hier kun je een gratis site maken voor jullie kleintjes.

Groetjes monique

Terug
Bovenaan