moeders in dubio....

A

Anoniem

Guest
Zijn er meer moeders die als ze aan het werk zijn het liefs bij hun kindjes zijn en als ze thuis zijn toch ook weer graag aan het werk willen? Ik ben niet zo lang geleden geswitcht naar mijn droombaan omdat ik het werk dat ik toen had te saai en weinig uitdagend vond....nu gaat er weer heel veel (vrije) tijd inzitten en voel ik me wel eens schuldig....zucht het is ook nooit goed! Waarom heeft een dag niet meer uren??!! Om van het (achterstallige) huishouden nog maar niet te spreken, pfffff
Wat zijn jullie ervaringen??
Liefs, Marcia mv Puck

Tja, ik snap wat je bedoelt!
Ik heb vorige week daar ook een stukje overgeschreven. Ik ga maandag met mn nieuwe baan beginnen en ik heb er heel veel zin in. Heb 3 jaar zonder werk gezeten, ben dus heel blij dat ik nu eindelijk een baan heb.
Maar sinds ik weet dat ik dus weer ga werken, vraag ik me ook wel eens af of ik er goed aan doe. Doe ik mike niet tekort vraag ik me dan af.
Ik weet dat ik mezelf niet moet vergeten en dat het leven uit meer dingen bestaat dan het zorgen voor Mike en het huishouden. Ik kijk er wel erg naar uit om eens andere gesprekken te voeren.
Tis ook wel goed voor mike dat ie niet alleen zn moeder heeft...hij hangt wel heel erg aan mij letterlijk en figuurlijk, dat merkt zelfs mn man.    

Ik ga er gewoon voor en we zien wel hoe  het loopt, ik kan pas zeggen of het goed gaat ja of nee als ik een poosje aan het werk ben.

liefs jen

Nee sorry, ik heb daar eigenlijk geen last van. Ik ben blij als ik op m'n werk ben en aan het einde van de dag ben ik ook weer blij dat ik naar huis mag. Helemaal goed dus!
Liefs Nelleke

eh wisselend.
soms ben ik liever thuis en soms vindt ik het ook wel weer lekker.
eind vd dag vindt ik het ook weer fijn dat het er weer op zit.
ik werk maandag,dinsdag en vrijdag.
dinsdag,s heb ik meestal geen zin haha
helemaal stoppen lijkt me ook niks,en wordt financieel ook niet echt fijn.
dag minder zou leuk zijn,maar gaat niet op deze werkplek,mischien kan in de toekomst 2,5 wel.
maar lig ook in dubio om een baan dichterbij te zoeken in de toekomst en wel voor twee dagen.
groetjes piewie

In het begin toen ik weer aan het werk was had ik dat wel. Zat ik op m'n werk, dan wilde ik meer werken, was ik thuis, dan wilde ik meer thuis zijn. Maar dat heb ik nu niet meer, ik heb de balans gevonden en vind het nu prima zo. Ik zie ook dat Tijs het erg leuk heeft bij opa en oma en op het kinderdagverblijf. Dus daar maak ik me niet meer zo druk om.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Marcia,

Ik vind het heerlijk om thuis te zijn op de dagen dat ik niet werk en op de dagen dat ik werk vind ik het prima op mijn werk. Lekkere balans gevonden en dat bevalt echt erg goed.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan