moeders met een hond?

Op dit moment heeft mijn man nog vakantie en laat hij onze hond uit, maar wanneer hij weer aan het werk is ga ik dat weer lekker doen:) maar ik heb geen idee hoe ik dit kindtechnisch ga aanpakken....

Zijn er meer mama's met een hond? Hoe doen jullie dat?
 
Hoi hoi!

Wij hebben 2 honden,een kleine en een grote. Tot nu toe worden ze ook uitgelaten door m'n vriend ivm mijn keizersnede. Ik heb gister wel al een klein rondje gemaakt met de kleine hond,dit ging goed!

Straks als ik volledig hersteld bent en Xavi groot genoeg is voor de 'baby bjorn' dan is de bedoeling dat hij daarin gaat als een van ons werken is zodat de ander gewoon allebei de honden kan uitlaten samen met Xavi.
Ik weet niet of je bekend ben met een babybjorn maar dit is een draagsysteem voor je baby voor op je buik.
Misschien is dit een idee voor je?
 
wij hebben een golden retriever pup van 6 maanden.
sinds gisteren werkt mijn man weer en moet ik het doen.

ik heb een mini monkey dat is een draagzak waar ze in ligt, zo hoef ik niet telkens de kinderwagen mee te nemen. ze vind de draagzak heerlijk. en we kunnen nu makkelijk de hond uitlaten.

wij hebben gekozen voor een mini monkey omdat wij een prematuurtje hebben.
 
Ik heb zelf ook zo'n monkey liggen, maar eens uitproberen of hij het fijn vindt:)

Houden jullie ook nog rekening met voedingstijden? Ik geef borstvoeding op verzoek, Tygo is nu anderhalve week oud maar er zit nog niet veel regelmaat in...
 
ik geef wanner zij komt, overdag is dat om de 3 uur en nachts mag ik haar max 6 uur aan elkaar laten slapen en dan wakker maken. nu zit er snachts 4 uur tussen soms 4,5 uur
 
Ik hoef de hond maar 1 keer uit te laten en dit doe ik met de kinderwagen het is even wat werk omdat ik paar trappetjes af moet maar het is te doen, als luuk oud genoeg is dan doen we hem in de draagzak.

Wat ik nu heel vervelend vind aan een hond is dat hij al ruim 2 maanden ontzettend aan het verharen is wordt echt helemaal gek ben paar keer per dag aan het stofzuigen maar luuk is ook wat meer wakker overdag en de rest van het huishouden moet ook gebeuren vind het super druk met al dat stofzuigen en veel last van me nek en rug omdat ik zoveel doe! maar ik wil wel een beetje een schoon huis hebben.
 
Ik heb ook een hond en hij loopt naast de kinderwagen mee. Meestal ga ik 's middags een eind met de hond en onze dochter wandelen en verder neem ik gewoon de babyfoon mee en ga ik een stukje in de buurt met hem lopen als onze dame ligt te slapen.
 
Terug
Bovenaan