Moeders met kinderen gezocht om iets leuks te doen

Hoi,

ik ben een moeder van 2 kinderen (2 en 1 jaar). Ik vind het  leuk om dingen te ondernemen met mijn kinderen. Meestal doe ik dat alleen omdat de vriendinnen die ik heb geen kinderen hebben. Ik merk vooral aan mijn dochter van 2 dat zij het leuk vind om ook met andere kinderen iets te doen.
Wie woont er in het oosten van het land en heeft ook niet zo veel vriendinnen met kinderen en heeft een keer zin om iets leuks te gaan doen?

Barbara
 
Hoi Barbara,

Ken hetzelfde probleem hoor, mijn dochtertje is 2 en wil ook heel graag met andere kindjes spelen.

Jammer dat we niet in de buurt wonen. Ik woon regio Rotterdam.

Helaas.


groetjes Tamara
 
Hoi Barbara,

Het lijkt mij ook wel leuk, heb ook een meisje van 2,4 jaar en een van 5 maand.
Ik woon in de buurt van Hardenberg.
Waar kom jij vandaan dan, want het oosten is wel groot.
Hoor nog wel.

Groetjes Miranda
 
Hoi Miranda,

als je me even een mail stuurt via een advertentie van mij op marktplaats mailen we daar verder. Je kunt me vinden onder  mijn naam in ootmarsum. Kijk maar bij kinderkleding maat 74.

groetjes Barbara
 
Hoi hoi,

Ik zou ook graag in contact willen komen met moeders die wat leuks willen doen met de kids. Ik ben (bijna) 25 jaar, heb 2 kindjes van 3 en 1,5. Mocht je het leuk vinden en woon je in de omgeving van Oss, laat dan even een berichtje achter hier op het forum!

Groetjes Ellen
 
Goh, wat een leuk idee zeg. Ik woon bij Almelo in de buurt. Ben moeder van een zoon van 3 en een dochter van 2. Zelf ben ik 31 jaar jong. Altijd leuk om iets met de kinderen te doen. Maar juist ook een keer zonder de kinderen. Misschien zijn er meer mensen die iets zouden willen ondernemen.

Groetjes
 
Hoi moeder van Tom en Anne,

Volgens mij wonen we wel een beetje bij elkaar in de buurt want Almelo ligt toch niet zo erg ver van  Ootmarsum.  
Gaan jullie een keer mee naar het piratenschip in Borne?

Groeten Barbara  
 
Terug
Bovenaan