moeders najaar 2007

A

Anoniem

Guest
Ik kom hier steeds meer moeders tegen die eigenlijk op het najaar 2007 forum thuis horen net als ik. Maar daar is dus eigenlijk helemaal niets te doen vandaar dat ook ik hierheen verhuisd ben. Wie zit er nog meer liever hier omdat hier meer aktiviteit is?

Hoi,

Ook ik ben van het najaar! September om precies te zijn en ik kijk inderdaad bij alletwee......ik moet ook eerlijk zeggen dat ik erg verwend ben met zomer 2006 moeders, want die zijn heel erg actief. Hier is het allemaal maar veel minder...maar misschien kunnen wij daar verandering in brengen!

Groetjes Hanneke

Grappig!! Ik lees heel vaak in stilite mee bij zomer 2006. Dat is inderdaad een erg leuke actieve groep. zomer 2007 normaal ook, maar er zijn er veel met vakantie. De andere sept. 2007 moeders hebben allemaal een nieuw forum maar dat vind ik een vervelend forum dus ik blijf lekker hier!

Ik ben ook een najaar 2007 moeder en zit veel op het www.trotsemamas.gratisforum.be

Daar zijn de meeste kindjes van deze leeftijd

Hoi,
ik ben ook een najaarmoeder, onze kleine meid is van oktober.
Ik vind het fijn om bij de zomermoeders mee te lezen (soms te reageren) omdat zij al een paar maandjes meer ervaring hebben. Is toch wel handig zo soms en dan!
Ik vind het wel jammer dat het najaarforum hier niet zo actief is, maar ben zelf ook niet iemand die het kan aanjagen.
Ik kom ook op het 2007mamaforum, daar zitten ook wel aardig wat najaarmoeders, is erg leuk!

groetjes
Mandarijn

PS: fijn trouwens dat de zomermoeders zo hartelijk zijn!

Hoi Mandarijn,

Dank je wel! hahaha, iedereen is hier ook altijd welkom. En het is hier inderdaad rustig omdat het merendeel met vakantie is.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan