moeders oktoberforum 2006!!

A

Anoniem

Guest

Hoewel ik ben bevallen op 4 september 2006 was ik wel 15 oktober uitgeteld...
Dus ik was van het oktober forum!!! Een echt super gezellig forum waar het altijd rete druk was...jammer maar helaas is na de bevalling iemand zoon msn groep iets begonnen en omdat ik allang blij was dat ik dit forum snapte ben ik daarvan afgehaakt en ik was geloof ik ook niet actief genoeg ervoor....maar toen ben ik met jeanette en toulouse deze kant op gereist!! tja ook retegezellie dusssss...

Hmm het rare is wel ...nu ben ik al 19 weken zwanger van de 2e en ik heb pas 1x een reactie geplaats op het januarie 2008 forum....ik lees er ook maar heel soms...stom he!??

Liefs lonneke

Hoi, ik ben ook van het oktober 2006 forum, en ben ook hier blijven hangen. Dat msn lukte mij ook niet, en begreep ook, at als je niet vaak genoeg meekletste je uitgeschreven werd, omdat ze geen meelezers wilden ofzoiets. Heel veel succes trouwens met je zwangerschap, het gaat nu razendsnel he? groetjes Wendy

Hey,

Bij mij is het net andersom. Ik was 27 september uitgerekend en schreef met de septembermama's mee. Op het laatst ook met de oktobermama's omdat Dean lekker bleef zitten. Hij is uiteindelijk 5 oktober geboren. Ik schrijf nog steeds met de oktobermama's op msn (met o.a. Wasabimammie, Bloemetjess, Petra  en Gea). Omdat het najaarforum zoooo stil was ben ik hier mee gaan schrijven. Dean is heel lang de jongste geweest maar Thijs is geloof ik van 7 oktober. Ik blijf nog gewoon bij de zomermama's hangen; het is veel te gezellig!!

Groetjes,
Nelly.

Deze oktober-mamma is ook begin september al bevallen, dus een legale Zomer-mamma geworden. Het forum van de oktober-mamma’s was super gezellig. We hebben daar veel lief en ook leed gedeeld. Een enkele keer keek ik nog op het msn-groups-forum waar ze naar toe verhuisd zijn. Maar hier is en blijft het gewoon het gezelligst!!! Ik hou het bij één forum, dat is me al druk genoeg...

Terug
Bovenaan