Moeders omgeving Breda

Hallo!
Ik vroeg me af er ook moeders zijn die uit de buurt van Breda komen, en die een (of meerde) kindjes hebben rond de 2 of 2,5 jaar??
Mijn zoontje vind andere kindjes helemaal geweldig (ook al is ie wel verlegen haha..), maar we hebben geen vrienden of familie met kindjes van dezelfde leeftijd, en ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als er meerdere dit " probleem" hebben, om dan te kijken of ze elkaar aardig vinden, en dat ze zo nu en dan eens met elkaar konden spelen...
Ben benieuwd of er iemand dit ook een leuk idee vind??
Groetjes Anne-Marie

hoi hoi
ik woon in breda en heb een zoon van bijna 2 in juli en een zoon van nu 6 maanden.
mail me maar kunnen we wellicht eerst via mail elkaar beter leren kennen .
liefs mij

verochka@orange.nl

Hoi Annemarie,

En hebben jullie al contact gehad?

Ik heb een dochtertje van bijna 3 (1 juli) en een dochtertje van 3.5 maand.
Ik ben zelf 34 jaar en kom ook uit Breda.
De meeste vrienden van ons hebben oudere kindjes.

Ik zal ook mijn e-mail adres achter laten dan kunnen we misschien mailen.

Groetjes Jessica

Hallo dames!!
Wat leuk dat er toch nog reacties op komen.. Ik had de hoop al opgegeven, en eigenlijk al een tijdje niet meer hier gekeken (zit meer op het zwanger forum momenteel..)..
Morgen werk ik mijn laatste dagje voor mijn verlof, dus dan heb ik alle tijd op jullie te mailen, wat ik dan zeker ook zal doen!!!
Gr. Anne-Marie

Hoi dames,
Hier nog een late reactie uit Breda. Misschien hebben jullie allang afgesproken en is er iemand al bevallen, maar toch. Mochten jullie nog interesse hebben. Mijn mailadres is Iris05@casema.nl Ik woon dus ook in het gezellige Breda en heb een dochter van 2.

Terug
Bovenaan