Moeders omgeving Leiden e-mail

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik zag ergens een oproep voor het zoeken naar contact via een appgroep. Dat bracht mij op dit idee. Ik woon sinds 2 jaar in Leiden, kom uit omgeving Rotterdam en ben daar nog werkzaam. Om die reden weinig tijd om hier mensen te ontmoeten (die in hetzelfde schuitje zitten als ik (moeder zijn) wat ik best jammer vind.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Dusss…. kom je uit omgeving Leiden en lijkt het je leuk om te spuien, tips uit te wisselen of misschien baby-dates te plannen? Stuur je nummer naar moedersomgevingleiden@hotmail.com, dan maak ik een appgroep!!</p>

Hoi! Ik kom ook uit Leiden, nou ja Leiderdorp . We gaan verhuizen naar Lisse, vlakbij Leiden en ik werk in Leiden. Lijkt me leuk om aan te sluiten. Wij verwachten eind november ons eerste kindje. Ik stuur een mail! 

Wat leuk! Ik ben toevallig ook op zoek naar contact met moeders in Leiden. Wij wonen sinds 1,5 jaar hier (ook vanaf Rotterdam) en kennen eigenlijk nog geen nauwelijks mensen in Leiden. Ons zoontje is nu 3,5 maand. Ik ga je nog een mail sturen. 

Terug
Bovenaan