Moeders omgeving Leiden

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik zag ergens een oproep voor het zoeken naar contact via een appgroep. Dat bracht mij op dit idee. Ik woon sinds 2 jaar in Leiden, kom uit omgeving Rotterdam en ben daar nog werkzaam. Om die reden weinig tijd om hier mensen te ontmoeten (die in hetzelfde schuitje zitten als ik (moeder zijn) wat ik best jammer vind.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Dusss…. kom je uit omgeving Leiden en lijkt het je leuk om te spuien, tips uit te wisselen of misschien baby-dates te plannen? Laat het weten! </p>

Hoi! Ik kom ook uit omgeving Leiden! 
Ik ben 25 jaar en wij verwachten ons eerste kindje in september. Super spannend! Hoe oud is jullie kindje? 

Hoi! Ik kom ook uit omgeving Leiden! 
Ik ben 25 jaar en wij verwachten ons eerste kindje in september. Super spannend! Hoe oud is jullie kindje? 

[quote quote=10223001]Hoi! Ik kom ook uit omgeving Leiden! Ik ben 25 jaar en wij verwachten ons eerste kindje in september. Super spannend! Hoe oud is jullie kindje?[/quote]
Leuk! Onze dochter is inmiddels 3 maanden.
Ik heb een mailadres aangemaakt, moedersomgevingleiden@hotmail.com
Wie het leuk vindt, kan haar (of zijn :)) telefoonnummer daar naartoe sturen, dan maak ik een appgroep aan.

[quote quote=10223001]Hoi! Ik kom ook uit omgeving Leiden! Ik ben 25 jaar en wij verwachten ons eerste kindje in september. Super spannend! Hoe oud is jullie kindje?[/quote]
Wie het leuk vindt, kan haar (of zijn :)) telefoonnummer daar naartoe sturen, dan maak ik een appgroep aan.

Ik heb een mail gestuurd als het goed is! Ik ben nu aan het werk, anders stuur ik als ik klaar ben rond half 6 nog een mail :)

Terug
Bovenaan