Moeders van grotere gezinnen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wij zijn bezig met onze derde en soms begin ik toch nog te twijfelen ondanks dat ik het heel erg graag wil hoor begrijp me niet verkeerd.

Maar soms hebben jullie dat ook gehad. Een kleine derde lijkt me heerlijk maar dan denk ik ook wel eens hoe doe je dat financieel en hoe verdeel je de aandacht voor 3.

We hebben al een jongen en een meisje van 4 en 2,5.

Groeten Beppie

hoi,
ja hoor heel herkenbaar,ik heb er een van 5 en 3 en.....9 mnd en had ook regelmatig last van twijfels,zeker omdat mijn mannetje eerst niet wilde,dus zat er al wat tijd tussen voordat hij overstag ging,ik heb daar geen druk op gelegt want vind dat hij er helemaal achter moest staan,en ja daarna was het wachten tot het raak was,als het gelijk raak is heb je geen tijd om na te denken maar het duurde even dus ja dan komen de twijfels soms opzetten.maar goed ons manneke is er nu en we gaan nu zelfs voor een nr 4 als dat ons gegunt is tenminste.en nu weer dezelfde twijfels,van practisch tot financieel enz maar ik zit nu weer in de aanloop tot testdag en ik merk aan mezelf dat ik het toch wel heel graag wil,en ja dat is het belangrijkste.maar daar ben je een mens voor toch? om lekker te blijven twijfelen en ik vind ook dat je bij nr1 nog niet echt nadenkt wat er allemaal fout kan gaan en hoe meer kids hoe meer je daar bij stil staat en wat betreft aandacht verdelen,dat gaat echt vanzelf,ik neem dan ook regelmatig bewust tijd voor 1 op 1,lekker naar de stad en dan wat gaan drinken,geweldig vinden ze het!en dan past papa fijn op.ook zorgen we er voor dat we nog steeds wel eens met zijn tweeen erop uit gaan dan kan je alles beter aan! succes er mee en als je zwanger word ,niet piekeren maar genieten, het is zalig weer zon kleine hummel!!! groetjes romy

Terug
Bovenaan