Moeders van juni 2005?

Hallo moeders,


Ik zal me even voorstellen,

Ik ben de moeder van Emir.
Emir is met 41 weken dus  21 juni 2005 om 13.23 met een keizersnede  geboren.
Hij woog 3370 kg en 56 cm.
We verwachtten geen keizersnee want ik had 7 cm ontsluiting alles ging goed.
Maar Emir kreeg het te benauwd en zijn hartslag ging achteruit en is met spoed met een keizersnee geboren.
Hij is nu 9.5 mnd oud en is een heel mooi lief  knap mannetje.
Hij is ons eerste kindje.
Ik zou het leuk vinden om met moeders van juni 2005 te  kletsen over onze kleintjes.


Groetjes,
mama van Emir
   
 
Hallo mama van emir,

Ik ben moeder van Collin, hij is  geboren op 6-6-05 mbv de vacuum in het ziekenhuis, ik wou thuis bevallen maar hij kon er niet door.
Collin was 3410gram en 52cm en is geboren om 16.46.
Ik heb ook al een paar keer gekeken op moeders voorjaar 2005 maar daar geeft hij elke een fout melding.
Collin is vandaag precies 10mnd weegt 9.5kg en is 74.5cm.
Ik zal eens een berichtje sturen naar jonge gezinnen, dan kunnen ze het forum misschien maken.

Groetjes Mary jane
 
hoi hoi

Bijna juni 2005, maar onze dochter is geboren op 29 mei 2005.
Op een vrijdag begon de inleiding omdat ik 2 weken over tijd was en uiteindelijk is onze dochter op zondag geboren via een  keizersnede
Ze woog 4165 gram en de lengte weet ik niet. Dat deden ze niet bij ons in het ziekenhuis. Heerlijke meid, alleen de nachten (doorslapen) zou wat beter kunnen

Gr. Jeannette

 
Hallo Mary Jane,


Emir Is vandaag 9.5 maand oud, maar met 9 maanden woog hij 11.480 kg en zijn lengte was 77 cm. Een flinke knul dus.

Groetjes,
mam van Emir
 
hallo moeders,

Ik ben mama van davina en davina is 20 juni 2005 geboren.
Ze was 3 weken te vroeg geboren en daarom heel erg klein.
Ze is geboren om 09.42uur en woog 2505 gram (weinig dus)!
Nu is ze inmiddels bijna 10 maanden en weegt ruim 8 kilo.
Ze is heel erg actief en sinds een paar dagen staat ze al zelf in de box.
Ondanks haar vroeggeboorte is ze wel goed bij.....maar ze zal altijd een kleintje blijven!!

Groetjes mama van davina.
 
Hallo!

Ik heb een zoontje, Sem, geboren op 22 juni 2005. Geboren om 6.08u.
Het is ons eerste kindje. Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, omdat hij in het vruchtwater gepoept heeft. Al met al is het verder een vlotte bevalling geweest. Hij lag in AA-ligging. Sem woog 22 maart 9,35kg en was toen 70 cm lang.

Groeten Susan!
 
Hoi moeders,

mijn zoontje Younes is geboren op 23 juni 2005. In het ziekenhuis,dat was mijn eigen keuze en achteraf ook wel fijn, want het schoot niet echt op allemaal. Bovendien was het die dag snikheet, dus lekker in de airco .

Younes was bij de geboorte  3988 gram en ongeveer 50 cm lang.

By the way, het forum voorjaarmoeders 2005 is inmiddels bereikbaar (geen foutmelding meer)!

Groetjes,
Judith
 
Hoi,
Ik ben de mem van Lukas. Hij is geboren op 1 juni 2005. 48 cm lang en 3650 gram.
Het is een gezonde, Friese, jongen. (heeft wel net de waterpokken gehad) Hij is nu 79 cm en ruim 11 kilo. Kruipt, zit en lacht en brabbelt bijna de hele dag. Ben supertrots op ons kereltje natuurlijk!
Wat leuk dat die pagina nu werkt, ik ga gau eens kijken.

groetjes.
 
Terug
Bovenaan