Nee, nooit last van!!! Hahahaha....nou ja je weet wel een beetje hoe het hier gaat.
Zelfs mijn moeder, bij wie Roos altijd (meestal) heel lief is had vandaag problemen met haar. Niet luisteren, Linde pijn doen etc...
Ik word er radeloos van vandaar ook mijn topic een tijdje geleden.
Ik probeer er niet teveel aandacht aan te geven maar uiteindelijk moet ik toch weer politie spelen.
Wat ik nu wel doe is als Roos, Linde pijn doet doe ik hetzelfde bij haar, dat vindt ze niet leuk en ik hoop dat ze zo leert dat ze haar zusje echt pijn doet en dus daar mee stopt.
Gisterenmiddag hebben ze voor het eerst sinds lange tijd heerlijk samen gespeeld, erg leuk om te zien, ik werd er helemaal blij van.
Ik denk nog steeds dat Roos haar zusje als indringer ziet, iemand met wie ze de aandacht moet delen, en niet weet hoe ze daarmee om moet gaan.
Maar dat gaat ze ook vast wel leren, alles komt goed, tot die tijd engelengeduld hebben en dat lukt natuurlijk niet altijd.
Wat ik pittig vond is toen Roos naar de basisschool ging, 's morgens aankleden, eten, en op tijd bij school zijn is best een opgave.
En dan 's middags Linde uit haar slaap halen om weer haar zus te gaan halen.
Roos blijft over op de dagen dat ik thuis ben over op school en dat gaat heel goed.
Ze vindt het heel leuk en eet er supergoed + kan nog even spelen.
Ik heb wel geprobeert om haar op vrijdag thuis te laten eten maar ze eet zoieso al heel slecht en dat was een drama + ze wil zelf graag overblijven dus.....
Als ik het me goed herinner gaat Nick na de vakantie naar school, ben benieuwd hoe jij dit vindt.
groetjes Danielle.