<p style="line-height: 20.4pt; margin: 0cm 7.5pt 12.0pt 0cm;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Helvetica',sans-serif;">Hoi allemaal,<br /><br />Mijn man en ik zijn 3,5 maand geleden voor het eerst ouders geworden van een zoontje. Sinds zijn geboorte is de zorg voor hem vrij intensief. Om het kort te houden; (toen we eenmaal serieus genomen werden) kreeg hij eindelijk de diagnoses: koemelkallergie, reflux en laryngomalacie. Dit heeft vrij veel impact op ons leven, waardoor het soms best lastig is om te genieten. Terwijl het echt een ontzettend lief en mooi mannetje is. <br /><br />Na talloze bezoekjes aan de huisarts, osteopaat, kinderarts, logopedist en heel veel geld uitgegeven te hebben aan babystoeltjes, verschillende flesjes, reflux kussens etc., kwamen mijn man en ik tot de conclusie dat er gewoon te weinig hulp/begeleiding is rondom reflux. Misschien ligt het aan de regio waar wij wonen (Zeeland), maar ik heb eindeloos zitten zoeken naar mensen die hier ervaring mee hebben of je advies kunnen geven of gewoon een luisterend oor. <br />Wat wij namelijk ervaren is dat het vaak echt onderschat wordt hoe heftig het kan zijn en dat mensen er niet meer zo snel van onder de indruk zijn, "want alle baby's hebben tegenwoordig reflux".<br />We hebben het gelukkig getroffen met een hele lieve kinderarts, die echt zijn best voor ons zoontje doet. Maar als je eenmaal thuis bent moet je het toch echt weer zelf doen. <br /></span></p><p style="line-height: 20.4pt; margin: 0cm 7.5pt 12.0pt 0cm;"><span style="font-size: 10.5pt; font-family: 'Helvetica',sans-serif;">Er zullen vast ouders zijn die dit niet herkennen of genoeg hulp krijgen etc. Maar ikzelf zou graag met andere moeders in contact komen die ook behoefte hebben aan een luisterend oor of hun ervaringen willen delen.<br /><br />Zijn er moeders die dit herkennen? Ik hoor graag van je in een reactie
</span></p>