Moeders voor moeders .....doen jullie ook mee???

Hey meiden

Vandaag kwam moeders voor moeders. Vorige keer had ik me ook aangemeld maar helaas vlak voordat ze zou komen gin het mis..
Heel lief werd er namens moeders voor moeders een brief met veel stekte gestuurd.

Maar goed vanmiddag kwam ze. Nog even snel een test pfff spannend gek he? Straks zegt de test u bent helemaal niet zwanger :( maar gelukkig was het absoluut raak.
In een mooi kaartje werd de test gestopt om zo te bewaren. Tekst en uitleg... een leuk blad erbij.. een klein baby mutsje en een ketting als kado...

Vraagje:
Doen julli ook mee?
En hoe zijn jullie ervaringen?
Ik begin woensdag..

mvg Renaat

hoihoi

Wat goed dat je toch weer mee doet!

Hier ben ik ook voor het eerst begonnen, ben nu een week bezig, het is een kleingedoe, maar als je weet dat het voor een goed doel is heb ik er wel voorover! Ben alleen wel benieuwd of ik het 10 weken vol kan houden.... we zien het wel!

groetjes Inkie

Ik doe het ook!
maar baby mutsje???

Die kreeg ik niet hoor ik heb een armbandje.
bij mij was het ook een keer misgegaan kreeg ik ook heel lief een brief en een bloemenbon van 5 euro geloof ik.
super schattig!

Super dat je weer meedoet~!!

Groetjes

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze keer niet meedoe. Bij de andere 2 wel gedaan, maar nu was t allemaal zo onverwacht... En al 2 kids rondlopen die nog van niks weten... Nee, ik zag en zie t deze keer niet zitten.

ik doe ook mee! maar heb ook geen mutsje gezien hoor haha

Ik doen nu bijna 2 weken mee, (morgen ben ik 6 weken zwanger) omdat ik bij de 4,5 week al voldoende hcg in mijn urine had zitten.

ook hier geen mutsje maar inderdaad ook ik doe al een week mee.
leuke armband maar durf hem nog niet te dragen :) straks herkennen mensen hem haahaha zeker op mijn werk waar er net 2 bevallen zijn en er 3 zwanger...wordt januari voordat ik die om doe.
en ja bij de vorige 2 ook meegedaan. Kleine moeite vind ik om een ander plezier te doen met mijn "afval" toch?!
gr
winx

Hoi hoi,

Ik doe deze keer echt niet mee, we hebben nog maar een toilet op de begane grond en wil het eigenlijk de eerste 7 weken nog niet weten. En het is ons 3e kindje en anders valt het zò op...

x

Terug
Bovenaan