moeders voor moeders ... en ... misselijk

hai...

ik had even een vraagje; zijn er meer die mee doen aan moeders voor moeders???

ik doe wel mee, en in het begin ging dat prima, ik ben niet veel misselijk, maar wel van bepaalde geuren. maar ik wordt zo misselijk van die geur van dat spulletje dat in die flessen zit, ik heb wel geprobeerd om mn neus dicht te houden, maar zelfs als is de dop er op, hangt er toch nog wat van die lucht, dus begin in weer te kokhalsen enzo...

hoe doen jullie dat????

want als het zo blijft weet ik niet of ik alle 10 weken dit blijf doen

groetjes Sarah

He sarah,

ik doe ook mee aan moeders voor moeders. ik kan de geur prima hebben maar hoorde wel van die vrouw van moeders voor moeders dat er meer vrouwen zijn die er misselijk van worden. dus je bent niet de enige.
spannende tijd hoor nu, ik ben nu 6.4 week zwanger en ik vind het zoooooooo lang duren voor ik de eerste echo zal krijgen. Dat is pas 28 april, nog 3,5 week maar het lijkt voor mijn gevoel wel een half jaar.

Groetjes nog een november mama

ik "doe ook mee "  maar ik vergeet t steeds moet vaak zo plotseling naar de wc dat ik geen ens tijd heb om die kan op te vissen :)
daarbij staan de flessen in t nieuwe huis hihi we zijn aan het verhuizen
dan denk ik er wel aan maar goed ben er niet de hele dag (tot volgende week)

ik plas in de beker, doe dan alles wat ik moet doen (aankleden, handen wassen, doortrekken etc), dan draai ik dop open en met neus dicht giet ik het erin. Draai mezelf direct om en "ren" uit de wc. Beker spoel ik om in badkamer en zet ik voor de deur van wc. Vlg x dat ik moet, neem ik hem mee.
Enne, niet raar dat je het vind stinken, ik vind nu heel veel dingen stinken waarvan vriendlief zegt: "ik ruik niks" maar deze lucht ruikt vls hem ook echt vies!
Sterkte ermee, groetjes mira

Ik heb in mijn vorige zwangerschap wel meegedaan, en toen werd ik ook beroerd van de lucht, en toen had ik nieteens last van misselijkheid.

Nu heb ik heel veel last van de misselijkheid, maar ik had eigenlijk al besloten om niet mee te doen. Omdat ik in het begin niet wist of alles in orde zou zijn. (het is allemaal in orde) maar zie het niet zo zitten om met die dingen te sjouwen (weet kan ook opgehaald worden maar dan weet gelijk heel de straat dat ik zwanger ben)

Terug
Bovenaan