moeders voor moeders geweest

Hoi hoi,

Net is de vrouw van moeders voor moeders hier langsgeweest. In december was ik daar net 3 dagen mee begonnen toen ik n miskraam kreeg dus hopenlijk mag ik het deze keer gewoon helemaal afmaken!! Hun test gaf heel duidelijk zwanger aan dus dat is toch ook wel weer even fijn. Woensdag weer n echo. Als alles er dan goed uitziet ga ik het proberen los te laten en te beginnen met genieten!

Spannend he :) Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Vind het een goed initiatief.
Ik hoop dat je woensdag te horen krijgt dat alles goed is. Vertrouw daar ook maar gewoon op.
Ik heb afgelopen woensdag mijn eerste echo gehad. Het is toch onwerkelijk om zo'n klein mensje op een scherm te zien en het hartje te zien kloppen.

Ik duim voor je!

Ik doe niet mee met moeders voor moeders. Gezien ik het zelf moet wegbrengen en het niet hier om de hoek is moet ik er dus flink wat km voor rijden en dat er niet voor over. Daar komt ook nog bij dat ik dan ook elke keer de kleine weer in en uit de auto moet doen en dat schiet ook niet op...
Bij vorige zwangerschap wel mee gedaan maar ja zonder kleine is het ook een stuk makkelijker ahahhaa

Terug
Bovenaan