Moeders voor moeders is geweest

Hey hallo allemaal!

Net is moeders voor moeders geweest en ga dus 10 weken lang lekker plassen in een fles. Heel veel info maar het is voor een goed doel. Had gewoon een hele dikke vette zwangerschaptest. De teststreep was dikker dan de controle streep hahah. Kreeg ook nog een kadootje. En een boek. En allerlei folders.
Doen jullie ook allemaal mee?

Groetjes mamaa29
 
Hoi,

Knap hoor dat je mee doet.
heb het vorige zwangerschap 6 weken vol gehouden, daarna moeten stoppen omdat ik de geur uit de flessen niet langer meer vol kon houden. als ik maar dacht dat ik het rook hing ik al boven de pot dus iedere keer moest mijn vriend het in de poten doen. dus toen maar besloten om te stoppen, vind het een mooi iets om te doen. moet het moet wel een beetje te doen zijn.

vond het het niet waard om telkens ziek boven de wc te hangen.

succes en zet hem op.

liefs Renske
 
haha ja inderdaad er komt een vieze geur uit. Maar ik kan er nog steeds tegen en ben ook nog niet wezen overgeven door de zwangerschap. Dus afwachten. De bedoeling is wel de 10 weken vol maken ::)
 
Super dat je het doet. Heb het beide zwangerschappen ook gedaan. 12 weken bij beide zelfs. Maar ben zelf ook afhankelijk van de injecties om zwanger te worden. Dus namens de vrouwen zoals ik: Hartelijk DANK;) lekker ruiken is anders, maar ach, zo kon ik wat terug doen en gun het geluk een ander maar al te graag. Er is een groot tekort aan Pregnyl en dus ook veel vrouwen die daardoor niet eens een kans hebben om zwanger te raken.
 
Ik vind het inderdaad voor een goed doel
Ik heb het de vorige keren wel gedaan maar deze keer sla ik over omdat ik het nog even voor me zelf wil houden allemaal
 
ja ieder voor zich toch eser28.
Ik ben zeker blij dat ik een ander er mee kan helpen. Zou er zelf niet aan moeten denken om het nodig te moeten hebben. Vind dat zo erg. Dus vandaar ik dit doe, kleine moeite voor mij ;-)
 
Terug
Bovenaan