Moeders voor moeders plas opvangen

Hey dames,

Ik doe mee aan moeders voor moeders en zoals jullie weten moet ik dan plas opvangen.
Nu krijg je een opvangkan mee. Maar het is zo ontzettend onhandig.
Zit nu gewoon naast de wc met die kan.

Iemand een tip om het wat makkelijker te maken?

groetjes

Waarom naast de wc? Je zorgt gewoon dat je broek ver genoeg naar beneden is en houdt de kan tussen je benen als je op de wc zit... Gaat prima hoor... Even kijken hoe het het makkelijkst gaat.. voor mij werkt deze manier prima... Succes!!

Liefs..

Ik zat er ook al heel erg over te twijfelen. ik doe het dus ook niet elke keer. kost gewoon tijd en ik werk als gastouder en heb niet altijd die tijd om even weg te lopen...vind het echt een geklungel.. ook op de wc.. het kannetje is mij eigenlijk te groot.

Ik heb een mail gestuurd naar mijn contact persoon. weet niet of je zomaar iets anders mag gebruiken.omdat je het kannetje ook niet schoon mag maken met schoonmaakmiddelen.

Ik ging altijd een beetje staan, broek ver genoeg naar beneden en soms klemde in de kan tussen de bovenbenen, kon ik ook eens ervaren hoe dat is; staand plassen ;-)

Ik kan niet hangen. heb al regelamtig last van mijn heupen.en wil het niet zo ver laten komem als mijn vorige zwangerschap. heb mail terug gehad en we mogen gerust iets anders gebruiken.als het maar goed schoon is en je moet het niet schoonmaken met zeepsop. ik ga een ander bakje proberen..

Terug
Bovenaan