Moeders voor Moeders zwangerschapstest

Hai mensen,

Ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders
en maandag komt er een mevrouw langs om een
test te doen etc etc. Nu was mijn vraag of jullie weten hoe gevoelig deze testen zijn? Ik ben vergeten het te vragen ze zei me wel dat binnen 10 sec het resultaat al te zien is. Misschien mensen met ervaringen betreft moeders voor moeders testen? Ik hoor het graag! Liefs, Shebaa

De testen van MvM zijn net zo gevoelig als gewone zwangerschapstesten, tenminste naar mijn ervaring wel.

Vraag ik me wel af waarom je dat wilt weten? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het ook zeggen hoor!

Gefeliciteerd met je zwangerschap overigens!

Groetjes, Esmeralda (36 weken zwanger van ons vierde wondertje!)

Hoi Esme81

Haha niet erg hoor, nee ben gewoon stresserig :p Ik haal me van alles in me hoofd dat die misschien negatief kan zijn:( Ook al geven de testen uit dat ik zwanger ben) Komt ook merendeels omdat ik bij 4 weken een echo heb gehad waar helemaal niks op te zien was ook geen vruchtzakje en moet dinsdag voor een 2e echo(2 weken later) Ben net naar de wc geweest en zag een klein beetje lichtbruin slijmverlies  Maak me nu grote zorgen hoor.. pffff

hoi,

Dat kleine beetje slijmverlies kan ook innestelingsbloed zijn, dus gewoon kalm blijven.
Dat ze niks op de echo konden zien is gewoon omdat het te klein is, ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken en toen was er alleen een knipperend stipje te zien(het is dat de gyn het vertelde, want ik zag niks) en voor die tijd klopt er nog geen hartje en is er alleen nog celdeling.
De test van mvm is net zoals alle andere testen, je bent zwanger of niet. Als je eerste test positief is kan hij nu niet negatief zijn tenzij je het verloren bent.
Maar dat geloof ik niet, dan zou je gewoon ongesteld worden.
Nou meid positief blijven en veel plezier bij de echo
kijk eens op deze link, loopt van week tot week, erg leuk om te lezen

groei van de baby

gr evelien

Ah, ik snap het. Ja, bloedverlies is altijd vervelend, ik weet er alles van! Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen bloed verloren tot ongeveer 18 weken, en niet bruinig maar gewoon helderrood, en bij deze zwangerschap verlies ik nog steeds gemiddeld 2 keer in de week bloed. Ik ben nu 36 weken.

En dat er met 4 weken nog niks te zien is, dat is niet zo vreemd hoor! Daarom krijg je vaak pas met 6 tot 10 weken de eerste echo. Het hartje hoeft ook pas met 6 à 7 weken kloppend in beeld te zien te zijn. Maar als je eigen zwangerschapstest positief was dan is die van MvM dat ook hoor.

Succes met MvM en met je echo!
Groetjes, Esmeralda

iik was ook zo onzeker voor de test van moeders voor moeders. Stel dat het negatief is en dan?

Ik had mijn eerste echo met 10 weken en kon gelukkig toen wat zien, 4 weken is wel heel vroeg hoor.

En   die afscheiding heb ik ook gehad in het begin. Schijnt dat meer vrouwen dit hebben en dat dit 9 van de 10 keer innestelingsbloeding is.

Bij mij zag je gelijk dat ik zwanger was op de test van moeders voor moeders.
Dus ja het is net zo gevoelig als de andere maar ik was ook al 10 weken toen ik die test deed.

Wat ik eruit haal ben jij nog niet zover misschien dat je HCG gehalte wat lager is.

Terug
Bovenaan