MOEDERS VOOR MOEDERS

A

Anoniem

Guest
Wat spannend: wie is er zwanger en wie niet.
En als blijkt dat jullie zwanger zijn, doen jullie mee aan Moeders voor Moeders?

Mocht het zo zijn dat ik zwanger ben dan zal ik net als bij de eerste niet mee doen aan MvM.
Niet omdat ik niet wil, maar omdat ze hier niet ophalen. Dus ik hoef me er verder niet druk om te maken. Blijkbaar zijn er hier niet genoeg zwangere vrouwen?! (wat je niet zou zeggen, want overal zie je ze lopen)

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Kun je het ook niet ergens naar toe brengen dan? Of zit je echt in een bepaald gedeelte van Ned. waar ze helemaal niet aktief zijn, ik heb dit nagevraagd, heeft te maken met de transportkosten, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar natuurlijk wel jammer dat je niet mee kunt doen....

hallo
als ik zwanger blijk te zijn(mijn NOD is a.s.woensdag) dan bel ik zo snel mogelijk naar Moeders voor Moeders.
Dit zal dan voor mij de vierde keer zijn dat ik mee ga doen(dus alle kadootjes heb ik al hihi)Maar je doet er zo iets goeds mee.
En als ze komen doen ze nog een testje om te kijken of je wel genoeg HCG hebt om mee te doen en als die oke is heb je een soort bevestiging,waar je een supergevole bij krijgt.
De meeste vrouwen wachten toch een paar weekjes met het grote nieuws aan de grote klok te hangen.Maar nu kan je er even lekker open over zijn.

Dus ..... ik hoop dat ik ze snel kan bellen!!!!!!!!!!

Moeders voor moeders is een heel geod doel en ik ben er dan ook absoluut voor.
Mijn zusje is dankzij de medicijnen die ze hiervan maken zwanger geworden en was gisteren uitgerekend. Dus waarschijnlijk krijg ik deze week dus een nichtje of neefje 'dankzij' deze organisatie.

Graag zou ik zelf ook meedoen, maar ik woon in een mini plaatsje in Drente en daar komen ze dus jammer genoeg ook niet ( ze kijken naar postcode)

Hoi hoi

Het ligt er een beetje aan

bij de eerst heb ik het gedaan en ben ik er

blij mee dat ik het heb gedaan

maar toen was ik ook niet zo misselijk

maar als ik heel misselijk ben zo als ik soms van andere hoor

dan doe ik het niet

ik heb het dan al gedaan met me eerste

dus heb ik me zelf beloofd met de tweede ook mits ik zo misselijk ben

want soms ging ik wel ff over me nek van die geur

maar nogmaals raad ik het iedereen aan

het is een kleine moeite om te doen

maar hou er wel rekening mee dat je er nog misselijker van

kan worden

groetjes natasja

toen ik me berichie terug las

leek het wel als ik al zwanger ben

maar ik ben het nog niet hoor

mijn nod is 1 april

gr natasja

Hoi Didi,

Als ik het weg zou willen brengen, dan moet ik ruim 30 kilometer met die kratten/ bussen gaan rondrijden... en dat dan met al een kleintje op de achterbank. Nee dank je!
Ze zijn hier (in het Noorden) dus niet actief.
Waren ze dat wel geweest had ik meegedaan omdat ik het een goed doel vind, maar om er nu zelf elke week voor te gaan reizen dat gaat me te ver.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan