Moeders voor moeders?

Hallo

Nu ik zwanger ben, moet ik ineens denken aan moeders voor moeders. Je weet wel, zwangeren en vrouwen in de overgang die hun plas inleveren om medicijnen te maken voor vrouwen die zelf geen hcg aanmaken. Hebben jullie daar wel eens over nagedacht? Ik denk dat ik dat wel ga doen, ook al is het onhandig om in van die bussen te plassen....
Je moet daar geloof ik wel snel bij zijn, want dat kan alleen in het begin.
Ik dacht... laat ik dit goede doel eens onder de aandacht brengen hier.

Hoi Woedel,

Als ik zwanger ben ga ik mij ook zeker weten aanmelden bij moeders voor moeders,heb het bij mijn andere zwangerschappen ook bijna allemaal gedaan,ik vind het een goed doel en het kost maar weinig moeite om te helpen!
Wie weet wordt door onze inzet wel een ander zwanger,mooier kan t toch niet.nietwaar?daar zijn we toch ook voor?om anderen te helpen.....

liefs Caro

ik vind het ook een goed iets
als je al bedenkt wat wij doorstaan om zwanger te worden, al die emoties en frustraties, dat moet bij hen nog veel erger zijn,
en als je een medemens kunt helpen, waarom niet....
nou alleen nog zwanger worden hihi

'Hoi,
Ja, moeders voor moeders heb ik bij mijn oudste ook aan mee gedaan. Goed initiatief hoor.
Ik deed het alleen als ik thuis was, en niet op het werk, dan valt zo'n fles op de wc wel op he!! hihi
Vanaf dat je weet dat je zwanger bent tot aan 16 weken is dat..tenminste toen..inmiddels alweer zo'n 7 jaar terug dus..
Groet R

Hoi Woedel,
Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik meegedaan, en als ik nu weer zwanger
mag worden dan doe ik zeker weer mee.
Ik vind het een prettig idee dat ik op zo'n makkelijke manier andere vrouwen kan
helpen om zwanger te worden. En ik deed het ook alleen thuis hoor. Op het werk
kon het niet. En je went snel aan het plassen in een maatbeker...
Voor je het weet is het weer voorbij. Weet niet meer precies hoelang het kon, maar
kan me niet herinneren dat ik het vervelend vond.
Liefs melanie

hoi hoi

dat is zeker een goed idee!!
hoe kun je je daar bij aanmelden dan???
ik ben zelf nog niet zwanger,maar het is wel iets om over na tedenken!!!
want het is vrustrerend genoeg als het al niet snel genoeg gaat dat zwanger worden!!!

xxxtam80 (ronde 12)

Kijk! Dit is nou de reden dat ik er even aandacht aan wou geven: iemand er op attenderen die er nog niet aan gedacht had, of het nog niet kende. Fijn!

Je kan je opgeven op www.moedersvoormoeders.nl of bellen naar 0800-0228070.

En nu maar hopden dat je snel kan bellen!

Terug
Bovenaan